AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Husker ei gammal tante som alltid hadde en skål med mange kronestykker stående på speilbildet sitt Har som voksen lurt på om hun noensinne oppdaget at jeg som lite barn stjal noen kroner eller mynt til godteri ved en eller to anledninger Jeg har aldri gjort noe lignende hverken før eller siden og ville aldri finne på noe sånne forbryterske ting I drømme husker jeg at jeg holdt så fast på kronestykker at skuffelsen var enorm når jeg våknet å der var ikke noe mynt i hånda mi Merkelug med sånne ting når man får mere avstand og tingene ikke er så alvorlige for det var en rettferdig og sparsommelig men meget snill filletante Som ung var jeg i lag med en gjeng studenter og vi snakket om nasjonalbudsjettet og nasjonalprodukt og lignende En mente vi tenkte helt feil omkring ressurser Vet ikke om han reagerte på det udelelige eller bare hadde en annen bakgrunn eller bare mere smartMen har ofte tenkt på om jeg selv tenker helt feil omkring ressurser Han hevdet iallefall at der var ingen mangel og at det var en feil skapt tanke av de som trengte den Man tenker kanskje bare ikke stort nok mener jeg??? Det vil alltid være øyeblikk selvsagt men store studier er ofte lange Anonymkode: 68cfe...cc8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/420257-hvordan-tenke-om-ressurser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.