Gå til innhold

Skal du reise bort i påsken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

påskelilje

Ja, vi skal noen dager til Vestlandet, til svigermor.  Håper snøen holder, så vi får noen fine turer på både langrenn og slalåm 😊

De første dagene skal vi være hjemme. Gleder meg til å holde på i hagen og gå tur.  Eldstejenta har invitert en gjeng venninner lørdag kveld - koselig 😚 

Jeg skal ri både fredag og søndag, så det gleder jeg meg veldig til 🐎🐎🐎

Annonse

2 timer siden, laban skrev:

Noen dager, men det er familiebesøk, ikke fjellferie eller annen typisk påsketur.  Jeg er ikke så ivrig på sånt når påsken er sen. 

Egentlig ikke jeg heller, da kunne jeg heller tenke meg en hytte ved sjøen enn på fjellet, men siden jeg vet at kjæresten gjerne vil gå på ski også i påska så blir jeg med, ungene gleder seg også. :)

At jeg håper det ikke blir skiføre sier jeg selvfølgelig ikke noe om... ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...