Gå til innhold

Skal du reise bort i påsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller gjøre noe annet trivelig?

Anonymkode: 7520e...96e

Andreaswell
Skrevet

Jadda, blir en ukes tid eller to opp til Sunnmøre til svigerfamilien :) Er liksom obligatorisk i ferier, når hele svigerfamilien bor "der borte". Vi bor selv på østlandet, så ses kun 4-5 ganger i året. 

Skrevet

Ja, blir en tur på hytta og det gleder vi oss masse til. :) Håper på finvær da.

AnonymBruker
Skrevet

Definer trivelig, vel.

Anonymkode: 91ac7...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Skal være mest mulig hjemme. Liker meg på mine 43 m2.

Anonymkode: 9bcd5...14f

Skrevet

Ja, men kunne tenkt meg å være hjemme egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definer trivelig, vel.

Anonymkode: 91ac7...2c1

adjektiv

hyggelig, koselig et trivelig selskap trivelige mennesker

Anonymkode: 5cbae...882

påskelilje
Skrevet

Ja, vi skal noen dager til Vestlandet, til svigermor.  Håper snøen holder, så vi får noen fine turer på både langrenn og slalåm 😊

De første dagene skal vi være hjemme. Gleder meg til å holde på i hagen og gå tur.  Eldstejenta har invitert en gjeng venninner lørdag kveld - koselig 😚 

Jeg skal ri både fredag og søndag, så det gleder jeg meg veldig til 🐎🐎🐎

AnonymBruker
Skrevet

Nei, skal være hjemme alene, som resten av årets 385 dager.

så sånn er det.

Anonymkode: 5cbae...882

Skrevet

Skal ikke reise bort i år, men være hjemme hos meg selv og hjemme hos kjæresten. Noen vennebesøk er lagt inn og så har vi planer om å bytte rekkverk på min veranda :) Ja, og så skal jeg jobbe 2-3 dager. 

Skrevet

Skal bare på noen dagsturer denne påsken, ellers skal jeg kose meg hjemme 😊

AnonymBruker
Skrevet

Skal til syden :D. For første gang med min mann uten unger... Medisinene har begynnt å virke og det er godt å kunne kjenne på litt forventning ..... Har vært så lenge i en mørk tunnel nå... 

Anonymkode: d571f...4f5

Skrevet

Noen dager, men det er familiebesøk, ikke fjellferie eller annen typisk påsketur.  Jeg er ikke så ivrig på sånt når påsken er sen. 

Skrevet
2 timer siden, laban skrev:

Noen dager, men det er familiebesøk, ikke fjellferie eller annen typisk påsketur.  Jeg er ikke så ivrig på sånt når påsken er sen. 

Egentlig ikke jeg heller, da kunne jeg heller tenke meg en hytte ved sjøen enn på fjellet, men siden jeg vet at kjæresten gjerne vil gå på ski også i påska så blir jeg med, ungene gleder seg også. :)

At jeg håper det ikke blir skiføre sier jeg selvfølgelig ikke noe om... ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...