Gå til innhold

Har du en trivelig aften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som jobber syns nok jobb er evig lidelse.

Anonymkode: b45a7...988

På ingen måte. Men det er hyggelig med litt variasjon. En eller annen vis person har sagt at ferie er å gjøre noe annet, og det støtter jeg.

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du frem til mange lange late og hyggelige påskedager?

Anonymkode: 0ff91...524

En trivelig aften har jeg ikke hatt, men håper på at det bedrer seg til i morgen (er syk)

Ellers så kommer min kjære datter noen dager i påsken, det ser jeg fram til.

Er ikke i jobb, men har mye å gjøre allikevel, så jeg ser frem til det og ikke ha noen avtaler og ikke ha noe jeg må gjøre.

Blir kroppen bedre så skal jeg prøve å få trent litt og så være litt ute i naturen.

Andreaswell
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes også at alle fortjener å leve fullverdig, men jeg synes det blir feil hvis man ikke skal tørre å vise glede på dol lenger.

Ser ut til å ha blitt en trend blant anonyme brukere :( 

Andreaswell
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk lever det gode livet.

Ja så lenge man har mulighet for det, hvorfor ikke?

Nytter i hvertfall ikke å sitte hjemme å syns synd på seg selv (sier ikke at du gjør det).

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, Andreaswell skrev:

Ja så lenge man har mulighet for det, hvorfor ikke?

Nytter i hvertfall ikke å sitte hjemme å syns synd på seg selv (sier ikke at du gjør det).

Ikke alle som har noen alternativer til det.

Andreaswell
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han mener du ikke virker så syk? Hvem vet.

Hvordan jeg fremstår på et forum kan da ikke gi nok indikasjoner til dere om hvor syk jeg eventuelt er? :blink: Jeg skrev at jeg hadde en trivelig kvelf, og gjorde i stand til fest. For alt dere vet kan jeg sitte i rullestol å klare det, jeg kan ha angst, depresjon, PTSD, ja gudene vet. Er tydeligvis ikke lov å hs det fint..

AnonymBruker
Akkurat nå, Andreaswell skrev:

Hvordan jeg fremstår på et forum kan da ikke gi nok indikasjoner til dere om hvor syk jeg eventuelt er? :blink: Jeg skrev at jeg hadde en trivelig kvelf, og gjorde i stand til fest. For alt dere vet kan jeg sitte i rullestol å klare det, jeg kan ha angst, depresjon, PTSD, ja gudene vet. Er tydeligvis ikke lov å hs det fint..

Jeg hadde ikke orket å gjøre i stand til fest hvis jeg hadde alvorlig angst og depresjon. Da hadde jeg nok ligget til sengs.

Andreaswell
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som har noen alternativer til det.

Alternativet finnes så og si alltid. For all del, jeg sier ikke at alt er lett, fryd og gammen. Men det er ytterst få som ikke har alternativer.

Andreaswell
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke orket å gjøre i stand til fest hvis jeg hadde alvorlig angst og depresjon. Da hadde jeg nok ligget til sengs.

Ja, og det er deg. Jeg sliter med mitt og klarer det til tider. Vi er forskjellige. Kommer helt ann på type angst også selvklart. Men man ligger ikke automatisk i seng om man har alvorlig angst og depresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...