Gå til innhold

Har du en trivelig aften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Det ville vært "tull".

Anonymkode: 0ff91...524

Det meste vi mennesker sier og gjør handler nok om oppmerksomhet fra andre. Hvis vi blir borgermester så liker vi kanskje rollen. Andre liker kanskje oppmerksomheten disse dol-fruene kommer med. Liker de eldre kvinner, lurer jeg nesten på nå.

Anonymkode: b45a7...988

Andreaswell
3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det er rart det der. Har lagt merke til det samme, at det gjerne er de som er syke selv som er raskest til å dømme.

- Du er ikke like syk som meg . Ergo du kan ikke være så syk. Jeg har det verst. 

Virker som en ganske snodig konkurranse. 

Ja, det er en tydelig trend, noe jeg misliker sterkt. Vi bør heller støtte hverandre, for vi har nok av andre problemer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...