AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Jeg vil bare benytte anledningen til å ønske alle en riktig så god påske! Må den bli så fullverdig som mulig. Anonymkode: 068f7...54f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare benytte anledningen til å ønske alle en riktig så god påske! Må den bli så fullverdig som mulig. Anonymkode: 068f7...54f God påske ja. Spesielt fullkommen blir den neppe. Men det er jo sånn det pleier å være så det er en vant med. Så sånn er det. Anonymkode: 4d45e...baa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 40 minutes ago, AnonymBruker said: God påske ja. Spesielt fullkommen blir den neppe. Men det er jo sånn det pleier å være så det er en vant med. Så sånn er det. Anonymkode: 4d45e...baa Just do it...! Anonymkode: 068f7...54f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Jo god påske! Den betyr ingenting for meg, pynter ikke...det gjorde jeg når ungene vokste opp og de fikk påskeegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.