Gjest EBB19 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hei Jeg har en kneskade, men jeg er ikke helt sikker på hva det er. (tror kanskje det kan være jumpers/runners knee). Jeg har fått en kul på frem siden av beinet, rett under kne skåla. Jeg har vært hos legen, men han sa bare noe på latin, (som jeg ikke husker) og sendte meg til røntgen (har ikke fått noe svar så jeg regner med at det ikke er noe alvorlig) . Har jeg rett? er det jumpers knee? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 EBB19. Joda, det høres rimelig ut. Men hvis du har hatt en "mumlende" lege, be han forklare tingene slik at du forstår det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildman Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 EBB19. Joda, det høres rimelig ut. Men hvis du har hatt en "mumlende" lege, be han forklare tingene slik at du forstår det. En kul på undersiden av kneskålen kan gjerne tydet på forstørret tuberositas tibiae (festet til knestrekkmuskelen) dvs slatters. Runners knee er vel oftere en friksjonsskade pga gnissende ligamenter? Eller tar jeg feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.