Gå til innhold

Bibelen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Vi hr jo heldigvis alle teologene og andre eksperter av forskjellige retninger og ståsted som har studert i kanskje et helt liv man kan spørre om man har noe konkretMange blir jo også med i bibelgruppene Husker det var tilbud om det ved den psykiatriske klinikken for mange år siden Så koselig ut i den flotte haven for de som var friske nok til å delta da.

Jeg vet lite om bibelen bare noen spredte  sitater Det var et fra Timoteus jeg fikk med fra konfirmasjonen

"Ta vare på de gaver som er gitt deg eller noe "Husker ikke så mye.

I dag føler jeg bare at man må være så våken for å lese i bibelen. Det finnes jo flere oversettelser også ,har jeg hørt om på radio. Men når de har sittet på TV å diskutert hva Gud selv tror og tenker faller bare jeg av.

Men jeg har en veldig hjemmesnekra oppfatning eller tro om så mye men har stor respekt for samfunnets skrevne regler ikke misforstå

Jeg har igrunnen alltid vært så opptatt av min egen jobb når jeg hadde en men vi har selvsagt alle vårt å jobbe med i litt videre menneskelig forstand Dessverre er det så lett å såre noen her som ellers og mange har kanskje så mye tvil ofte opprør og så mange følelser kanskje livet ut.

Alle er jo ikke like kanskje helsdigvis

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/420431-bibelen/page/2/#findComment-3766024
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...