Gå til innhold

Så presidenten på TV i går og syntes han så ut som koselig norsk bestefar??

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Husker for flere år siden at han som nå er president var omtalt i norske aviser om mulig kjærlighetsforhold med fremstående kvinnelig industrimagnaten her i landet som visstnok rant ut i sanden 

Når jeg så presidenten på TV i går utenfor et fly tror jeg syntes jeg han så mye mer positiv og nesten norsk og veldig hyggelig utJeg tenker bare at kanskje han har mye mere positive interesser enn hva som tidligere er kommet frem??

Bare ønskedrøm??

Fortsetter under...

10 timer siden, Maggie55 skrev:

Husker for flere år siden at han som nå er president var omtalt i norske aviser om mulig kjærlighetsforhold med fremstående kvinnelig industrimagnaten her i landet som visstnok rant ut i sanden 

Når jeg så presidenten på TV i går utenfor et fly tror jeg syntes jeg han så mye mer positiv og nesten norsk og veldig hyggelig utJeg tenker bare at kanskje han har mye mere positive interesser enn hva som tidligere er kommet frem??

Bare ønskedrøm??

Bare for å være litt pirkete, så finnes det altså flere enn én president i verden. Men jeg regner med at du mener Donald Trump?

Nå synes jeg ikke det samme som deg, og jeg finner det merkelig å si at han ser nesten norsk ut!? Hva i all verden skal han se ut som da?

Gjest Maggie55

Beklager men min gamle mor er litt "rørete"og hun spør meg stadig hvor han er. Hun tror ofte han nå er i Norge 

Det var den amerikanske presidenten  jeg tenkte på 

Satt nok bare å sløvet i halvdrømme som så ofte Ønsketenkning som man kaller.

Godt det snart er påske og det politiske kanskje tar påskeferie

Blomsterfluen
17 timer siden, Maggie55 skrev:

Beklager men min gamle mor er litt "rørete"og hun spør meg stadig hvor han er. Hun tror ofte han nå er i Norge 

Det var den amerikanske presidenten  jeg tenkte på 

Satt nok bare å sløvet i halvdrømme som så ofte Ønsketenkning som man kaller.

Godt det snart er påske og det politiske kanskje tar påskeferie

kanskje han virket norsk fordi han har så uafrikansk hårfarge og at han såg kjekk ut fordi han lager trutmunn på mange avisbilder...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...