Gå til innhold

aldri stol på dealing i diskusjon.no!!

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg har opplevd at man aldri skal stole på folk på diskusjon.no som kommer med tilbudsdeal og løsninger. selvom de gi linker til paypal med sitt fulle navn i pm for at de sier de driver et hjemmesidefirma, og at de kan fikse hjemmeside uten reklamer domene for 56 kr til deg. det opplevde nemlig jeg. jeg betalte månedsabonement for wordpress nettsted som het «min autisme og jeg». 2 dager etterpå jeg hadde laget hjemmesiden,ble hjemmesiden forduftet og det kom opp en ubuntu-side istedet. mannen svarte meg aldri når jeg sendte mail på mail i flere uker  med spørsmål om hvorfor hjemmesiden var borte. han var norsk, men sikkert egentlig en IS kriger som elsker å plage en dum autist som jeg er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/420468-aldri-stol-p%C3%A5-dealing-i-diskusjonno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har opplevd at man aldri skal stole på folk på diskusjon.no som kommer med tilbudsdeal og løsninger. selvom de gi linker til paypal med sitt fulle navn i pm for at de sier de driver et hjemmesidefirma, og at de kan fikse hjemmeside uten reklamer domene for 56 kr til deg. det opplevde nemlig jeg. jeg betalte månedsabonement for wordpress nettsted som het «min autisme og jeg». 2 dager etterpå jeg hadde laget hjemmesiden,ble hjemmesiden forduftet og det kom opp en ubuntu-side istedet. mannen svarte meg aldri når jeg sendte mail på mail i flere uker  med spørsmål om hvorfor hjemmesiden var borte. han var norsk, men sikkert egentlig en IS kriger som elsker å plage en dum autist som jeg er.

Bedre å bestille igjennom et velrenommert web hosting firma. Man får normalt det man betaler for.

Anonymkode: 6da16...b40

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Men du kan da kreve refusjon fra paypal.

Blomsterfluen
39 minutter siden, Andreaswell skrev:

Men du kan da kreve refusjon fra paypal.

ja jeg ptøvde, men han var ikke å oppdrive. jeg kunne ikke få refusjon av selve paypal, fordi han brukte sitt eget kontonummer.

12 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ja jeg ptøvde, men han var ikke å oppdrive. jeg kunne ikke få refusjon av selve paypal, fordi han brukte sitt eget kontonummer.

https://www.paypal.com/no/webapps/mpp/paypal-safety-and-security

Blomsterfluen
31 minutter siden, Andreaswell skrev:

ok. nå har jeg sett litt på det. jeg måtte kontakte forbrukerområdet. hva betyr dennne fakturaen? kan han ha stjålet kontoen min og endret den?

Screenshot_2017-04-13-15-39-59.png

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. nå har jeg sett litt på det. jeg måtte kontakte forbrukerområdet. hva betyr dennne fakturaen? kan han ha stjålet kontoen min og endret den?

Screenshot_2017-04-13-15-39-59.png

Det betyr at fakturaen er betalt. Men hvis dette skjedde for mer enn 2 år siden er det neppe så mye som kan gjøres nå.

Blomsterfluen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at fakturaen er betalt. Men hvis dette skjedde for mer enn 2 år siden er det neppe så mye som kan gjøres nå.

jeg kontaktet iallefall forbrukerområdet på mail med alle detaljene om fakturaen og selgeren som selgte meg faenskapen. så håper jeg de kan ordne opp selvom det har gått to år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...