Gå til innhold

Forumet tar en kjip retning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange tråder som bare forsvinner for tiden? Plutselig er de bare borte. Det reduserer kvaliteten på forumet.

Anonymkode: 49988...2df

Det reduserer livskvaliteten at man bare slett slettet hele tiden. 

Anonymkode: e0583...60b

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørsmål om "hjelp" blir også slettet.

Enkelte får aldri svar, og blir rett og slett diskriminert og behandlet som utskudd her på forumet. Det har jeg lagt merke til lenge.

AnonymBruker
23 minutes ago, AnonymBruker said:

Enkelte får aldri svar, og blir rett og slett diskriminert og behandlet som utskudd her på forumet. Det har jeg lagt merke til lenge.

Nesten alt jeg spør om av "hjelp" blir slettet uten forvarsel.

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange tråder som bare forsvinner for tiden? Plutselig er de bare borte. Det reduserer kvaliteten på forumet.

Jeg er uenig. Jeg syns det øker både kvaliteten og seriøsiteten jeg. 

AnonymBruker
5 minutter siden, Lillemus skrev:

De trådene som slettes er neppe med til å øke kvaliteten på forumet...

For de syke og ensomme gjør de nok det. 

Men det har nok dere velfungerende med fullverdige liv problemer med å forstå.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert. Men dersom en og samme persons innlegg stadig slettes så er det antagelig fordi vedkommende surrer i det samme sporet hele tiden og ikke kommer videre.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det klages jo over at enkelte "aldri får svar" også? Er det noe særlig tilfredsstillende å se et innlegg bli liggende omtrent ubesvart, for så å forsvinne fra førstesiden og bli glemt?

Hvis en som er "syk og ensom" legger ut innlegg nr.187 med tema "Er jeg syk eller lat?" eller "Har du en spennende dag?" (underforstått "...for det har ikke jeg!"), kommer det kanskje ett spydig svar og etpar helt meningsløse (typen "sånn er det nok"). Så dør tråden.  Er det så mye bedre for den syke og ensomme trådstarteren enn at den slettes? Begge deler gir jo signal om at innlegget ikke gir særlig mening.

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, laban skrev:

Men det klages jo over at enkelte "aldri får svar" også? Er det noe særlig tilfredsstillende å se et innlegg bli liggende omtrent ubesvart, for så å forsvinne fra førstesiden og bli glemt?

Hvis en som er "syk og ensom" legger ut innlegg nr.187 med tema "Er jeg syk eller lat?" eller "Har du en spennende dag?" (underforstått "...for det har ikke jeg!"), kommer det kanskje ett spydig svar og etpar helt meningsløse (typen "sånn er det nok"). Så dør tråden.  Er det så mye bedre for den syke og ensomme trådstarteren enn at den slettes? Begge deler gir jo signal om at innlegget ikke gir særlig mening.

Dette har det ingen hensikt å fungere fordi dere velfungerende DOL-fruer med jobb, familie, venner og hobbies ikke forstår noe som helst av det.

AnonymBruker
18 minutter siden, laban skrev:

Dette har det ingen hensikt å diskutere fordi dere velfungerende DOL-fruer med jobb, familie, venner og hobbies ikke forstår noe som helst av det.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har det ingen hensikt å diskutere fordi dere velfungerende DOL-fruer med jobb, familie, venner og hobbies ikke forstår noe som helst av det.

Nå spurte jo jeg nettopp fordi jeg ønsker å forstå noe av det. Kan du ikke utdype det litt for meg?

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært der at jeg bare lå på sofaen (greide ikke annet) , venneløs og uten jobb. Så begynte jeg å ta litt tak. Sakte men sikkert så greide jeg å reise meg (iallefall i lange perioder) Nå har jeg et verv, trener noe og har 2 gode venner pluss mange bekjente. Så jeg vet ikke hvilken kategori jeg passer inn i. Det jeg vet er at hvis tankene mine spinner feil vei eller for mye på et negativt tema så må jeg finne andre tankesett. Ikke alltid lett, men jeg får det da til med hjelp. Feks på Mental helses hjelpe telefon er de flinke.

Det jeg tror mange mener er at det ikke er særlig konstruktivt for hverken tråd starter eller de som leser disse trådene. Kanskje på tide å prøve og skrive noe med en annen vinkling.

Selv synes jeg at det er mye til hjelp å lese om/hva de såkalte dol- fruene får til og hva de gjør.  Kanskje jeg med tid og stunder kan få til litt mer jeg også? Hvorfor ikke prøve å være glad på andres vegne og heller bruke det å skrive her på DOL til noe konstruktivt? 

13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Mine tråder blir ofte glemt og ikke minst så blir de slettet. Jeg er et fælt utskudd med monobryn som er ut. Jeg fikk beskjed om monobrynene mine en gang her, og at det var ut, når jeg la ut bilde av mitt hovne øye.

Du fikk en forsiktig bemerkning om monobryn av en som, i likhet med deg, har en diagnose som ofte gjør at man uttrykker seg veldig direkte. Det er over to år siden (ja, jeg har søkt opp tråden), og det sto ingenting der i retning av fælt utskudd. Så det er ingen grunn til å ruge mer over dette.

Du spør ofte om ting ingen kan svare på uten synske evner eller i det minste hele helsebakgrunnen din. Noen ganger utelater du informasjon som gjør at svar fra lekfolk kan bli misvisende eller farlige, nå tenker jeg f.eks. på at du har hatt barneepilepsi(?) og går på medisiner. Dette kan være medvirkende til at du ikke får svar eller at spørsmålene slettes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...