Gå til innhold

Er det noen leger der ute som kan si meg hva dette er ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er 3 dagen og ser ser så ille ut. Det klør, og er ekkelt og litt vondt.. om bobblen sprekker så småblør det litt og jeg aner ikke hva det er.. er det noen leger eller noen der ute som kan si meg hva det er og hva som hjelper for min lege vet ikke hva dt er..

Anonymkode: d14ff...1b8

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er 3 dagen og ser ser så ille ut. Det klør, og er ekkelt og litt vondt.. om bobblen sprekker så småblør det litt og jeg aner ikke hva det er.. er det noen leger eller noen der ute som kan si meg hva det er og hva som hjelper for min lege vet ikke hva dt er..

Anonymkode: d14ff...1b8

Hadde du tenkt å legge ved et bilde? For ut fra din forklaring er det ikke mulig å si noe som helst.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det ser ille ut og er ekkelt, kan ikke brukes til noe. Kan du klare en bedre beskrivelse? Størrelse, form, farge, hvor på kroppen, hvor tett sitter boblene, osv, osv ?

Anonymkode: fe14b...0d9

Hvor på kroppen?

Endret av Kayia
Feil sitering

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...