Gå til innhold

Hmm, hva er det med øret?

Anbefalte innlegg

Hei! Har noe rart ved øret. Dette skjer på morgenen.

Når jeg sover på det høyre øret, altså ligger på det høyre øret. Men når jeg våkner i 06.00-tiden(sover ennå på det høyre øret), så kommer det en sånn løse-opp lyden i det venstre øret. Om jeg hadde sovet på det venstre øret, så hadde jeg ikke kjent noe til den løse-opp lyden. Det er lissom som "blupp" når jeg trykker inn øret. Vanskelig å forklare.

Kjenner også det samme greiene når noen hamrer løs, og jeg sitter rett ved siden av f.eks. Eller når jeg snakker megahøyt.

Hva kan det være? Vann i mellomøret? Tror ikke det er voks.

Endret av mariusen77
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/420553-hmm-hva-er-det-med-%C3%B8ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 timer siden, mariusen77 skrev:

Hei! Har noe rart ved øret. Dette skjer på morgenen.

Når jeg sover på det høyre øret, altså ligger på det høyre øret. Men når jeg våkner i 06.00-tiden(sover ennå på det høyre øret), så kommer det en sånn løse-opp lyden i det venstre øret. Om jeg hadde sovet på det venstre øret, så hadde jeg ikke kjent noe til den løse-opp lyden. Det er lissom som "blupp" når jeg trykker inn øret. Vanskelig å forklare.

Kjenner også det samme greiene når noen hamrer løs, og jeg sitter rett ved siden av f.eks. Eller når jeg snakker megahøyt.

Hva kan det være? Vann i mellomøret? Tror ikke det er voks.

Høres ut som no' hypo.

Anonymkode: cd588...409

Annonse

Blomsterfluen
17 timer siden, mariusen77 skrev:

Hva mener du?

Den anonyme brukeren mener hypokonderi når de skriver hypo. Det gjør han/hun/hen med meg også. Desverre liker han/hun/hen å rakke ned på oss som har reelle ubehager med kropoen vår som vi lurer på hva er/kan være.

men jeg kan fortelle at jeg har ørevoks og jeg får sånne blupp lyder i ørene mine  og jegfår øresus. (ørene var tette av ørevoks da legen sjekket nå på fredag og jeg må dryppe matolje i ørene og skylle dem hos legen neste uke).

11 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Den anonyme brukeren mener hypokonderi når de skriver hypo. Det gjør han/hun/hen med meg også. Desverre liker han/hun/hen å rakke ned på oss som har reelle ubehager med kropoen vår som vi lurer på hva er/kan være.

men jeg kan fortelle at jeg har ørevoks og jeg får sånne blupp lyder i ørene mine  og jegfår øresus. (ørene var tette av ørevoks da legen sjekket nå på fredag og jeg må dryppe matolje i ørene og skylle dem hos legen neste uke).

Hvordan blupp lyder? Du kunne vel ikke høre noe?

Merka at når jeg hikka nå, så kan det sånn vann-lyd på det venstre øret.

Blomsterfluen
39 minutter siden, mariusen77 skrev:

Hvordan blupp lyder? Du kunne vel ikke høre noe?

Merka at når jeg hikka nå, så kan det sånn vann-lyd på det venstre øret.

Jeg hører blupp lydene. De kommer sån: ffffffiiiiSJUPFF. Så er det som om hørselen blir bedre etter den lange blupp lyden. Hvis man hører vannlyd kan det kanskje være vann i øregangen?

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg hører blupp lydene. De kommer sån: ffffffiiiiSJUPFF. Så er det som om hørselen blir bedre etter den lange blupp lyden. Hvis man hører vannlyd kan det kanskje være vann i øregangen?

Jupp.

Kanskje jeg skal prøve nesespray?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...