Gå til innhold

Lesebrett - f.eks. Kindle

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma

Hei, her i huset ønskes det et lesebrett. Jeg kan ikke så mye om det, men har prøvd å lese meg litt opp.

Jeg ser at Norli har et lesebrett som kom godt ut i test av de rimeligere utgavene; Touch Lux3. Så er det Kindle da... i mange forskjellige utgaver. Jeg vet ikke om jeg tenker riktig, men hvis man kjøper den hos Norli blir man låst i forhold til at man bare kan kjøpe bøker derfra? Velger man Kindle kan man velge Amazon, Ark og e.bok.no?

Noen som har erfaringer og tilbakemeldinger? Akkurat nå så er det Kindle Voyage vs Kindle Oasis....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/420572-lesebrett-feks-kindle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kindle Paperwhite er fantastisk. En grunn til at den er såpass populær i statene. Mye rimelige bøker på engelsk, samtidig som du kan kjøpe norske bøker og overføre de meget enkelt. Kindle Voyage er vel det europeiske navnet for Kindle Paperwhite 3 om jeg husker rett. 

Enig med Andreaswell, Kindle Paperwhite er fantastisk, jeg bruker min daglig og den er med på alle turer. Forsøkte først å lese på iPad, men det var ikke noe særlig. Vet lite om andre lesebrett, dessverre, men tviler på at de er bundet opp mot en leverandør/forlag. 

Jeg kjøper en del engelske bøker på Amazon og de koster gjerne en brøkdel av hva den norske oversettelsen koster i norske butikker. 

Genialt å kunne ha med seg mange bøker på reise/ferie uten å ha med kilovis med bøker. Kindle veier jo mindre enn telefonen min, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...