Gå til innhold

Ikke mulig å redigere innlegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SchizoMonster

test 123

Endret av SchizoMonster
Ok redigering funker ikke på min chrome heller - og på rapporter får jeg ikke skrevet tekst der heller. Men jeg kan skrive her da det funker fett, så det er jo en workaround :8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at "grunn for redigering" har blitt obligatorisk, og det er for så vidt greit nok - men det er ikke greit at man ikke får redigert.  Det er jo helt hodeløst at man får skrive inn årsaken til at man ønsker å endre noe (har ikke testet om det blir lagret), men ikke får utført endringen :angry:  Dette fungerte tidligere, hvorfor er det forandret?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline
På ‎20‎.‎04‎.‎2017 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Fungerer ihvertfall ikke lenger i Chrome.

Anonymkode: 9c6e2...fe8

Feilen er nå forsøkt rettet. Dersom det fortsatt ikke fungerer i noen nettlesere, så vennligst gi oss beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest MiCasa

Her går det an å rette tekst, men ikke i en tråd man har startet selv. Fant ut at jeg hadde opplysninger der som jeg skulle ha rettet på, synd det ikke gikk an å redigere.

Endret av MiCasa
Test
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...