AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Hvorfor er det mange som "neglecter" ungene, men likevel er kampinnstilt med tanke på å beholde eller vinne tilbake omsorgsretten? Skjønner det ikke... (Beklager norsk-engelsk, jeg ser for mye på serier og snakker for lite med mennesker.) Anonymkode: 24cdb...f13 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2017 Skrevet 2. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det mange som "neglecter" ungene, men likevel er kampinnstilt med tanke på å beholde eller vinne tilbake omsorgsretten? Skjønner det ikke... (Beklager norsk-engelsk, jeg ser for mye på serier og snakker for lite med mennesker.) Anonymkode: 24cdb...f13 Noen fordi de ikke skjønner / innser / vet at de selv er dårlige omsorgsersoner, andre fordi de vil straffe den andre forelderen med at den i alle fall IKKE skal få (hoved)omsorgen for barnet. Slike foreldre setter ikke barnets beste i sentrum. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 Skrevet 3. mai 2017 men hva er alternativet?? er det så "mange andre som står der med åpne armer"? i praksis mener jeg Anonymkode: 02c2d...a10 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.