Gå til innhold

Ord for dagen???Iallefall min dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
5 timer siden, Maggie55 skrev:

Man må se fremover og huske at man klarer ofte så meget mere enn man tror😊

Ja men man må ikke glemme å leve i nuet, det er nå vi lever ;) Hver dag finnes alltid noe å glede seg over, være takknemlig for hvis man bare ser godt etter :) 

Gjest Maggie55

Tusen takk for alltid positiv melding også på litt vill utsagn 😊

.Jeg våknet bare i dag og følte veldig sterkt at vi som samfunn og spesielt meg selv har vel aldri hatt mere å interessere seg for Allikevel har det aldri vært vanskeligere og min mor og jeg har aldri vært mindre flinke så bekymringene er tilstedeværende.Hun er nå stått opp til middag Stekt sei og poteter og agurksalat Hun synes ingenting er middag uten poteter.

Vi er så heldige på mange måter Vi savner min far som gikk bort i fjor men ser fremover

Jeg mener der er alltid ting å interessere seg for og følge med på selv om kanskje livet viser seg  fra vranga Det psyke er ikke borte men været er jo mere stabilt pent igjen og det våres overalt i dette vakre som trenger seg opp av den mørkeste asfalt.

Problemet som ung og kanskje også nå Det er så forferdelig mye og velge på og man selv vet jo at man ikke passer til alt eller alle miljø.Men hadde noe vært lett så hadde noe vært veldig feil det er ikke vanskelig å skjønne.

Men mange ønsker seg jo bare  en vanlig jobb selvsagt men sånn er det bare Samtid er mulighetene for  positive interesser kanskje aldri større for mange Vi har kanskje aldri hatt mere å interessere oss for.

Som du sier ikke glemme nuet😊 og alt hva som er godt😊

og alt man ikke vet og forstår selvsagt

kanskje det åndelige for en selv😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...