Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Maggie55

Skulle jeg råtippe tror jeg andelen som er avhengig av NAV iallefall 10 år av sitt yrkesaktive liv utenom  den rene alderspensjonen er omlag 40 eller 50 prosent

Det er mye skulte isfjell tror jeg bare

Alle har sitt og sine ting men alle er ikke så åpne om det hvis de kan unngå det tror jeg

Men det er så mange måter ofte å regne på og lage statistikk

Og helt uhildet er det umulig å være tror jeg

Bare jeg personlig har kjent så mange som aldri er blitt trodd på sin sykdom og lidelse og hatt et veldig uverdig liv med de ringvirkninger det har for alle

Jeg vet ikke hva man kan gjøre utover mer toleranse selvfølgelig Jeg er helt imot all eksperimentering med mennesker og menneskers liv

Problemene er ofte så komplekse og sammensatte

Nei ingen er snyltere tror jeg men mange er i stor nød også i våre dager dessverre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/420822-s%C3%A5nn-er-det/#findComment-3769970
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...