Gå til innhold

Er hva som kan skrives i en journal lovregulert noe sted ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mener bare selv den beste kan feile og jeg lurer på om pasienten har noen innflytelse på hva som står Det vil jo være veldig vanskelig for mange å utøve en sånn evt mulighet

Det er sannsynligvis ikke så betydningsfullt hvis der ikke er ulik oppfatning om rett til ytelse da

Veldig aktuelt nå som mange bare må vinke farvel til kanskje forespeilet pensjonsytelse

Hvorfor kunne man ikke fått betale inn noe mer til pensjon i måneden så hadde man kanskje unngått problemer for mange?

Men alltid lett å være etterpåklok og ingenting er selvfølgelig selvsagt i dag

Anonymkode: c0bf1...76e

Fortsetter under...

Du har rett til å få journalinnhold endret eller slettet hvis det beviselig er feil.
https://helsenorge.no/rettigheter/pasientjournal

http://jusinfo.no/index.php?site=default/721/1400/1421/1424

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kunne man ikke fått betale inn noe mer til pensjon i måneden så hadde man kanskje unngått problemer for mange?

Dekkes ikke dette av de utallige tilbudene om privat pensjonssparing og forsikring?  Men jeg må innrømme at jeg (nær sagt som vanlig) ikke forstår helt hva du mener. 

AnonymBruker

Beklager hvis mye uforståelig som vanlig "skylder jeg på genene"

jeg mener bare at mange ville ikke mistet pensjon dersom litt mer ( kanskje bare 100 kr)  PR måned)var betalt inn til pensjonsordningen når  personen var i jobb og hadde noe å betale med

hvis man mener ting skal drives etter private prinsippet burde man "kaste kortene "og gi signaler om det før( eller få vite om hvor stor del av markedet det private som jo også er fordelaktig å styre innsatsen selv har)

Både når det gjelder journaler og pensjon synes jeg det er så mye som er lite gjennomtenkt i dag

får bare krysse fingrene for ingen skader er skjedd for noen av betydning

men vi får føle med

Anonymkode: c0bf1...76e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...