Gå til innhold

Trading account service svindlere??

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

De ringer meg ofte nå denne uka, fra alle slags numre. Disse numrene har de brukt til nå til å ringe meg (alle disse vet hele mitt fulle navn og epost):

+46739669200 (fra sverige)

+4526875960 (danmark)

+442037000000 (london)

Jeg sier nei ikke intressert, at jeg har autisme og uføretrygdet og ikke bryr meg om sån trading opplegg. Men de blir mer påtrengene, og nå bestemte damen i dag at en på en annen avdeling skulle ringe meg og informere meg om trading account service nå på mandag.

Hva er dette? Har de hacket meg?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/420869-trading-account-service-svindlere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DexterMorgan

Nei du har sikkert kjøpt noe fra nettbutikk i utlandet, også har de solgt infoen din videre til tilfeldige selgere. Det er mange usæriøse nettbutikker der ute, opplevde selv å få masse reklame tlf fra noen folk dagene etter at jeg kjøpte noe i en nettbutikk (en norsk en til og med..)

Blomsterfluen
Akkurat nå, DexterMorgan skrev:

Nei du har sikkert kjøpt noe fra nettbutikk i utlandet, også har de solgt infoen din videre til tilfeldige selgere. Det er mange usæriøse nettbutikker der ute, opplevde selv å få masse reklame tlf fra noen folk dagene etter at jeg kjøpte noe i en nettbutikk (en norsk en til og med..)

Ok. Er det derfor mitt telefonnummer blir registrert som "London, Storbritania" når jeg ringer folk?

Blomsterfluen

Jeg har ikke kjøpt noe på noe utenlandsk nettsted siden juletiden i fjor, og det var bare på spill fra origin og blender 3d addons på blender market. Og mytrendyphone kjøpte jeg fra i går. Selger origin og blender market og mytrendyphone ut info?

Endret av Blomsterfluen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...