Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det gjør jeg ikke lenger. Har opplevd så mange tilfeller der de ikke hører på oss. Jeg vet jeg har rett og blir frustrert av å ikke bli hørt på. Senere viser det seg at jeg hadde rett.  Det har vært alvorlige og mindre alvorlige sykdommer. 

Hva gjør man da? Jeg har mistet helt troen på leger og blir bare frustrert. Kunnskapene hos mange fastleger er for dårlige. Jeg vet de har mye, men de kan i det minste høre mer på pasientene og pårørende  som sitter inne med de beste opplysninger og erfaringer om akkurat det tilfellet det gjelder.

Anonymkode: 4e62e...885

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/420875-f%C3%B8r-stolte-jeg-p%C3%A5-legene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg ikke lenger. Har opplevd så mange tilfeller der de ikke hører på oss. Jeg vet jeg har rett og blir frustrert av å ikke bli hørt på. Senere viser det seg at jeg hadde rett.  Det har vært alvorlige og mindre alvorlige sykdommer. 

Hva gjør man da? Jeg har mistet helt troen på leger og blir bare frustrert. Kunnskapene hos mange fastleger er for dårlige. Jeg vet de har mye, men de kan i det minste høre mer på pasientene og pårørende  som sitter inne med de beste opplysninger og erfaringer om akkurat det tilfellet det gjelder.

De vil bare tjene penger. 

Blomsterfluen
På 5.5.2017 den 18.34, AnonymBruker skrev:

En nevrolog lege satte lamictal på meg fordi han trodde jeg hadde epilepsi pga ugjevn eeg. Men når han fikk vite etterpå atjeg hadde aspergers og at jeg ble sintere når jeg tok lamictal, så avlyste han hele greia med at jeg hadde epilepsi, og sa at det var autidmen og ikke epilepsi.

Og en gang tok jeg ct av hjernen, og da sa de at jeg hadde arnold chiari malformasjon (vannhode greier av skjev lillehjerne). Så ble alt rundt meg lagt til rette for lidelsen (ikke løfte tungt og mindre stress). Så tok legene en dobbelsjekk ct lott etterpå, og da sa de at jeg ikke har den malformasjonen, men er hwlt normal i hjernen. Alt dette var i haugesund sykehus. De er rare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...