Gå til innhold

Min pensjon på NAV.NO, en provokasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du provosert av at informasjon om uføretryden din ligger under "Min pensjon" på nav.no, ikke minst av dette illustreres av den gamle gubben med stokk?

eD1eUuV.jpg

Anonymkode: 7ba85...531

Nå har ikke jeg noen pensjon ennå, men nei, det tror jeg ikke at jeg hadde ofret en tanke. Den pensjonen de fleste har er jo tross alt alderspensjon og det er det tegningen skal illustrere. Finn noe viktigere å la deg provosere over.

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Nå har ikke jeg noen pensjon ennå, men nei, det tror jeg ikke at jeg hadde ofret en tanke. Den pensjonen de fleste har er jo tross alt alderspensjon

Mange uføretrygdede er langt under "pensjonsalder".

Anonymkode: 8c39a...660

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange uføretrygdede er langt under "pensjonsalder".

Hvilket symbol skulle man hatt da? Person i rullestol vil jo også bli helt feil, langt fra alle som har uførepensjon sitter i rullestol.

Annonse

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De lurer oss til å tro at vi skal få beste hjelpen med TRYGD, de har til og med byttet navn for å gjøre scamen mer troverdig, men i virkeligheten er man bare en pensjonert ungdom.

Anonymkode: b0dd0...e9f

Er nok no' plot ja.

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tja, jeg synes jo gubben er en dårlig illustrasjon i denne sammenhengen. Så jeg sier bort med gubben! Han er uansett helt overflødig. 

Anonymkode: 96e9e...ef7

Er jeg gubbe, og du vil ha meg bort? Hvorfor ikke si det med klar og tydelig tale, hvis det er noe du står for?

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg gubbe, og du vil ha meg bort? Hvorfor ikke si det med klar og tydelig tale, hvis det er noe du står for?

Han/hun mener selvfølgelig gubben med stokk - han på illustrasjonen til NAV.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...