Gå til innhold

Føler du deg uønsket på forumet her?

Føler du deg uønsket på forumet her?  

11 stemmer

1. 1. Føler du deg uønsket på forumet her?

• Ja
      5
    • Nei
      3
    • Usikker
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på.

Anonymkode: edcfe...206

AnonymBruker
Skrevet

Ja, føler det er en utfrysningsprosess på gang. De samarbeider om å skvise meg ut.

Den eneste arena i livet jeg kan snakke med andre.

Anonymkode: 20b95...f91

AnonymBruker
Skrevet

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, føler det er en utfrysningsprosess på gang. De samarbeider om å skvise meg ut.

Den eneste arena i livet jeg kan snakke med andre.

Så snakk med andre så mye du ønsker, men da kan du vel variere innholdet litt i innleggene :-) 

Anonymkode: b0be1...d54

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så snakk med andre så mye du ønsker, men da kan du vel variere innholdet litt i innleggene :-) 

Det var til den som snakker om det samme hver gang i innleggene altså, det med å være trygda, bli sett ned på, osv osv. Selvsagt er forumet for alle, men når man åpenbart ikke får den responsen man ønsker (må jo nesten anta det er slik siden det spørres gang på gang) så hvorfor ikke forsøke å stille spørsmålet andre steder eller på andre måter (om det i det hele tatt er noe spørsmål).

AnonymBruker
Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Det var til den som snakker om det samme hver gang i innleggene altså, det med å være trygda, bli sett ned på, osv osv. Selvsagt er forumet for alle, men når man åpenbart ikke får den responsen man ønsker (må jo nesten anta det er slik siden det spørres gang på gang) så hvorfor ikke forsøke å stille spørsmålet andre steder eller på andre måter (om det i det hele tatt er noe spørsmål).

De som aldri er sosiale har ofte et mer begrenset repertoar.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om repertoar, men repetesjon.

Anonymkode: b1fb2...0c1

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Handler ikke om repertoar, men repetesjon.

Anonymkode: b1fb2...0c1

Når repertoaret er gjennomgått, begynner man på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg passe velkommen her. Det er liksom to klikker da. Du har de "streite" som ISW, og fruene. Så har du trygdemafian på den andre siden. Og en gruppe midt i mellom.

Anonymkode: dcb84...df9

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er ok men det hjelper lite å poste det samme på nytt og på nytt. Ikke bare er det slitsomt for andre å forholde seg til, det er også med på å ødelegge et forum, og det er synd. Det kveruleres ofte ganske voldsomt i enkelte tråder slik at så dårlig repetoar tviler jeg på enkelte har. Det er fullt mulig å snakke litt om andre ting enn å være trygda og at andre ser ned på en. Det er kjempe hyggelig med masse mennesker med ulike meninger, men ikke når en blir helt bulldoser og kun holder en eviglang monolog om et type tema og null interesse for å ta i mot tilbakemeldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler liksom jeg må jobbe veldig mye for å henge med

Virker som det er mange nye sykdommer og medisiner

I grunnen er trygden mest interessant når man er som sykest

Jeg er vel av dem som spreller mye fremdeles

Anonymkode: f6f6d...116

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Og det er ok men det hjelper lite å poste det samme på nytt og på nytt. Ikke bare er det slitsomt for andre å forholde seg til, det er også med på å ødelegge et forum, og det er synd. Det kveruleres ofte ganske voldsomt i enkelte tråder slik at så dårlig repetoar tviler jeg på enkelte har. Det er fullt mulig å snakke litt om andre ting enn å være trygda og at andre ser ned på en. Det er kjempe hyggelig med masse mennesker med ulike meninger, men ikke når en blir helt bulldoser og kun holder en eviglang monolog om et type tema og null interesse for å ta i mot tilbakemeldinger.

Trodde det var en bra egenskap å være seg selv jeg. Det er det jeg alltid har hørt. Jeg klarer ikke det i RL, men her på forumet føler jeg at jeg selv bare tyter ut av meg selv.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var en bra egenskap å være seg selv jeg. Det er det jeg alltid har hørt. Jeg klarer ikke det i RL, men her på forumet føler jeg at jeg selv bare tyter ut av meg selv.

Bare for å poengtere, jeg retter det jeg skriver til den/de som hele tiden skriver om å være trygda, være trygdesnylter, være trygdedyr, drikke kokka, osv, ingen andre. Jeg aner ikke hvem du er og hva du skriver om, så med mindre du har peisa på med 100 innlegg om å være trygdesnylter så kan du fint se bort i fra det jeg skriver her. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Bare for å poengtere, jeg retter det jeg skriver til den/de som hele tiden skriver om å være trygda, være trygdesnylter, være trygdedyr, drikke kokka, osv, ingen andre. Jeg aner ikke hvem du er og hva du skriver om, så med mindre du har peisa på med 100 innlegg om å være trygdesnylter så kan du fint se bort i fra det jeg skriver her. 

Kanskje det er det folk mener?

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg føler meg veldig ofte uønsket. Jeg skriver når jeg har det veldig vondt og vanskelig og ikke orker mer. Det er mye det samme jeg sliter med, og dermed gjentar jeg mye. Kan ikke dikte opp noe nytt. Kan ikke dikte opp bedring jeg ikke har. 

Føler forumet ikke er for psykisk syke som ikke blir bedre. Har prøvd å holde meg mer unna.

Anonymkode: 7be80...580

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg uønsket av enkelte. 

Anonymkode: cdac8...b46

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...