AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 Skrevet 7. mai 2017 Beklager hvis dumt spørsmål men Sett at man har flaggstang Sett at man ikke har rukket å vårrengjøring av denne ennå da dette er veldig tungt arbeide og krever flere personer. Bør man flagge slavisk på alle flaggdager oppført i landets kalender? Uansett? Eller kanskje tilstrekkelig med verandaflagg Svaret er vel kanskje "Ja"??? Anonymkode: 313d1...ee1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 Skrevet 7. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager hvis dumt spørsmål men Sett at man har flaggstang Sett at man ikke har rukket å vårrengjøring av denne ennå da dette er veldig tungt arbeide og krever flere personer. Bør man flagge slavisk på alle flaggdager oppført i landets kalender? Uansett? Eller kanskje tilstrekkelig med verandaflagg Svaret er vel kanskje "Ja"??? Anonymkode: 313d1...ee1 Selvsagt trenger man ikke flagge om man ikke har anledning eller rukket gjøre forberedelser :-) Anonymkode: 190d0...4e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 Skrevet 7. mai 2017 Hjertelig takk for omtenksomt svar😊 Jeg venter til neste vår da jeg allerede har en vaktmesterkontakt som sikkert da føler jeg kan spørre å hjelpe meg med dette. 😊 Anonymkode: 313d1...ee1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.