Gå til innhold

Hva er planene for 17. mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
1 minute ago, stjernestøv said:

Blir vel hos foreldrene mine på rømmegrøt, men har mest lyst å være hjemme. 

Sitte hjemme og pilse? Stappe kjøla full og skru av telefonen. Skru av telefonen, slik at ingen av vennene dine får tak i deg, det er bare et mas med de vennene, de som er isolerte er jammen heldige.

Anonymkode: a0f1a...96a

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sitte hjemme og pilse? Stappe kjøla full og skru av telefonen. Skru av telefonen, slik at ingen av vennene dine får tak i deg, det er bare et mas med de vennene, de som er isolerte er jammen heldige.

Ikke pilse nei, føler meg ikke i form til det. Tror ingen venner kontakter meg heller på 17 mai, vil bare ha fred. 

Vi skal hjem til eksen min slik vi pleier - altså ungene, bonus-foreldrene og vi foreldre + muligens mine søstre med partnere, det vet jeg ikke. Tidspunktene er ikke satt ettersom ungene nå går på vgs og den eldste er russ, men ikke har bestemt seg for om han skal gå i toget eller ikke. :) Men is og brus blir det!

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan ha virtuel 17 .mai-fest på DOL. Blir nok liddli trivelig det, vel. 

Anonymkode: 66714...4f9

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festen begynner tidlig, må jeg nesten påpeke. Har lassiene stått opp kl 12, lurer jeg litt på nå.

Anonymkode: 66714...4f9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...