Gå til innhold

A- og B-mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at det på forumet er A- og B-mennesker?

Anonymkode: 0c5b0...288

Ja, det er de friske, vellykkede, oppegående og positive menneskene, og de mislykkende negative trygdede sullikene som ingen liker (og som får de fleste innlegg slettet fordi de ikke skriver gode nok positive selvskrytende kvalitetsinnlegg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, slabbedask skrev:

Ja, det er de friske, vellykkede, oppegående og positive menneskene, og de mislykkende negative trygdede sullikene som ingen liker (og som får de fleste innlegg slettet fordi de ikke skriver gode nok positive selvskrytende kvalitetsinnlegg).

Ja, det er derfor forumet stort sett består av påfallende positive, selvskrytende tråder. Alle negative eller problembeskrivende innlegg blir slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
16 minutter siden, slabbedask skrev:

Ja, det er de friske, vellykkede, oppegående og positive menneskene, og de mislykkende negative trygdede sullikene som ingen liker (og som får de fleste innlegg slettet fordi de ikke skriver gode nok positive selvskrytende kvalitetsinnlegg).

Dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at det på forumet er A- og B-mennesker?

Anonymkode: 0c5b0...288

Nei, men det er slik at vi fortsatt oppfordrer deg til å slutte med det vi oppfatter som din særegne form for spamming. Det er ødeleggende for forumet, og sannsynligvis også for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Viktig å huske på at dette er ikke et legekontor, eller DPS, dette er en gruppe mer eller mindre tilfeldig valgte mennesker som sitter på interwebben og diskuterer ting,  som regel ting de ikke har greie på :P 

Følger en ikke spillereglene på fotballbanen blir en kastet ut, og da får en jo vurdere selv, liker jeg å spille fotball, eller er reglene for dumme for meg!

Lykke til

Anonymkode: 7ea09...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
24 minutes ago, Admin Doktoronline said:

Nei, men det er slik at vi fortsatt oppfordrer deg til å slutte med det vi oppfatter som din særegne form for spamming. Det er ødeleggende for forumet, og sannsynligvis også for deg.

Er ikke mine problemer virkelige, eller er ikke jeg verdig?

Anonymkode: 0c5b0...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Admin Doktoronline skrev:

Nei, men det er slik at vi fortsatt oppfordrer deg til å slutte med det vi oppfatter som din særegne form for spamming. Det er ødeleggende for forumet, og sannsynligvis også for deg.

Jeg er nøytral i denne saken .... Men det forundrer meg litt at adm tar parti. Spesiellt når det et de samme folkene som også velger å svare og gjøre et nummer av hver eneste innslag som kommer fra disse dere vil stoppe .... 

Kan ikke folk bare la være å gi det oppmerksomhet ?. Disse tullete kommentarene sårer lite i forhold til mange andre kommentarer innpå her. 

Forstår at dere ikke har noen enkel jobb og respekterer adm sin vurdering . Lurer bare .... 

 

Anonymkode: 0837c...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nøytral i denne saken .... Men det forundrer meg litt at adm tar parti. Spesiellt når det et de samme folkene som også velger å svare og gjøre et nummer av hver eneste innslag som kommer fra disse dere vil stoppe .... 

Kan ikke folk bare la være å gi det oppmerksomhet ?. Disse tullete kommentarene sårer lite i forhold til mange andre kommentarer innpå her. 

Forstår at dere ikke har noen enkel jobb og respekterer adm sin vurdering . Lurer bare .... 

 

Anonymkode: 0837c...f99

Vi har hatt denne diskusjonen med trådstarter i svært mange år nå.

Hensikten med psykiatriforumet (som er forumet vi sletter mest på), har alltid vært å bidra konstruktivt til folks psykiske helse - enten individuelt eller som allmenn opplysning om relevante temaer. Virksomheten vi prøver å begrense er ikke i samsvar med denne hensikten.

For øvrig: Vi tar ikke "parti". Nedbrytende kommentarer i forhold til de aktuelle innleggene er også uønsket. Vi har tidligere prøvd å oppfordre andre brukere til å ikke gi respons, men det ser ut til å være vanskelig å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mine problemer virkelige, eller er ikke jeg verdig?

Anonymkode: 0c5b0...288

Jo, både virkelige og verdige. Selv om du har virkelige problemer, er det ødeleggende med spammingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutes ago, Admin Doktoronline said:

Jo, både virkelige og verdige. Selv om du har virkelige problemer, er det ødeleggende med spammingen din.

Men hvis A skriver om problemene, hvorfor kan ikke B? Er ikke det diskriminering?

Anonymkode: 0c5b0...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, Admin Doktoronline skrev:

Vi har hatt denne diskusjonen med trådstarter i svært mange år nå.

Hensikten med psykiatriforumet (som er forumet vi sletter mest på), har alltid vært å bidra konstruktivt til folks psykiske helse - enten individuelt eller som allmenn opplysning om relevante temaer. Virksomheten vi prøver å begrense er ikke i samsvar med denne hensikten.

For øvrig: Vi tar ikke "parti". Nedbrytende kommentarer i forhold til de aktuelle innleggene er også uønsket. Vi har tidligere prøvd å oppfordre andre brukere til å ikke gi respons, men det ser ut til å være vanskelig å gjennomføre.

Da beklager jeg mine uttaleser. Tenkte bare at det må være to parter for å holde i gang disse " diskusjonene ".

ser jo nå at dere ikke er ute etter å " arrestere" folk men å beskytte.

Fortsett med det. 

Anonymkode: 0837c...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...