Gå til innhold

Det er stille her. Driver folk og forbereder den store festen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

?:huh:

Anonymkode: 1f628...ab9

Jeg måtte dra på senteret for å handle noe som var blitt glemt, litt før kl. 18.  Jeg tror jeg har svaret: På det tidspunktet du skrev innlegget, var det store flertall ute og handlet... Det var kø overalt :wacko:

Nicklusheletida

Er ferdig med det meste. Sønnen holder på å lage sjokoladekake og når han er ferdig med det skal jeg vaske opp etter han. Ups, jeg skal visst sy litt også.

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Deprimerende dag. Tror jeg skal sove bort hele dagen i morgen.

Pleier å våkne av smellene jeg, men håper jeg sovner igjen. Syns det er en stressende dag med mye folk. 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: fd3bd...797

Gammel jegermarsj tror jeg aldri jeg kommer til å glemme fra korpsbarndommen min;-) Vi nedla et betydelig antall km 17. mai - var lang avstand mellom skolen, kirken og sykehjemmet.

(Litt dårlig gjort å legge ut et herpet opptak dah...)

Annonse

påskelilje

Har strøket bunadskjorter og skjorter, funnet frem flagg, ryddet huset og laget Pavlova (den står i ovnen). Sønnen og kjæresten laget deilig middag, så det slapp jeg. 13-åringen har støvsuget (men etter at hun hadde lagt seg oppdaget jeg at hun ikke har tatt alle steder jeg trodde - men nå får det bare være). 16-åringen rydder badet nå. 

Er trøtt. Blir fint i morgen, tror jeg! 

AnonymBruker

Var på kirkegården Fikk også i år etter å ha vandret rundt kjøpt en 17 mai bukett uten blå nelliker Husker de gamle alltid sa at det måtte være uten Så jeg fikk min stille stund

Anonymkode: fa9eb...58c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...