Gå til innhold

Hvordan føles det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er slitsomt. Jeg syns det er greit å være sosial når jeg er på trening med hundene for da er fokuset på hunder. Men sånne kaffeselskaper hvor man skal sitte stille og prate med hverandre det hater jeg. Jeg syns generelt det er slitsomt å ha folk rundt meg, men noen få ganger kan det være verdt å bli sliten. Var i bursdag på lørdag, den sitter i kroppen enda og i dag må jeg i ny bursdag :(

stjernestøv
3 timer siden, Trine skrev:

Det er slitsomt. Jeg syns det er greit å være sosial når jeg er på trening med hundene for da er fokuset på hunder. Men sånne kaffeselskaper hvor man skal sitte stille og prate med hverandre det hater jeg. Jeg syns generelt det er slitsomt å ha folk rundt meg, men noen få ganger kan det være verdt å bli sliten. Var i bursdag på lørdag, den sitter i kroppen enda og i dag må jeg i ny bursdag :(

Ja det er slitsomt, håper det går bra med deg i dag :) 

Annonse

AnonymBruker

Glem ikke at man kan bli rundlurt Man er kanskje tilogmed på et offentlig sykehus og tror behandlingen blir journal og loggført men det er ikke tilfelle Man var hos noe privat som ingen vet noe om og er kanskje for syk til å fortelle selv de nærmeste

Kanskje greit å la det sosiale være det sosiale Men kommunen betaler jo for så mye rart Heldigvis kan man skru av radio og TV når politikerne blir mer enn man orker å høre

Håper snart vel blåst 17 mai

Anonymkode: c7170...e00

På 17.5.2017 den 12.53, stjernestøv skrev:

Ja det er slitsomt, håper det går bra med deg i dag :) 

Takk. La meg kl 23.30 i går, men sovnet ikke før klokka var rundt 4. Når jeg endelig sovnet så tok det helt av i drømme. Våknet kl 7. Da sto jeg opp for jeg måtte uansett opp om ikke så lenge for å rekke DPS. Det blir altfor mye inntrykk og støy for meg. Ganske dritt lei egentlig. Sånn her skal det liksom være resten av livet og jeg er sliten allerede.

stjernestøv
4 minutter siden, Trine skrev:

Takk. La meg kl 23.30 i går, men sovnet ikke før klokka var rundt 4. Når jeg endelig sovnet så tok det helt av i drømme. Våknet kl 7. Da sto jeg opp for jeg måtte uansett opp om ikke så lenge for å rekke DPS. Det blir altfor mye inntrykk og støy for meg. Ganske dritt lei egentlig. Sånn her skal det liksom være resten av livet og jeg er sliten allerede.

Ok. Ja jeg forstår deg, jeg blir fortvilet når ikke vival er nok...blir sliten selv om jeg tar det. Før hjalp det iallefall, har du prøvd det? Men du kjører vel? Spenner meg sånn i dag og klarer ikke slappe av,det minner meg om når ungene var små. Da hadde jeg vondt hele tiden, var ofte til lege men de fant jo ingenting. Det er pyton!

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jeg forstår deg, jeg blir fortvilet når ikke vival er nok...blir sliten selv om jeg tar det. Før hjalp det iallefall, har du prøvd det? Men du kjører vel? Spenner meg sånn i dag og klarer ikke slappe av,det minner meg om når ungene var små. Da hadde jeg vondt hele tiden, var ofte til lege men de fant jo ingenting. Det er pyton!

Har aldri prøvd det, jeg får det nok ikke av legen heller. Ja, jeg kjører jo bil, er avhengig av å kunne det. Syns du er tøff som har klart å ta deg av barn. Det krever veldig mye. Jeg var jo sammen med to unger i går og jeg trodde hodet skulle eksplodere.

stjernestøv
Akkurat nå, Trine skrev:

Har aldri prøvd det, jeg får det nok ikke av legen heller. Ja, jeg kjører jo bil, er avhengig av å kunne det. Syns du er tøff som har klart å ta deg av barn. Det krever veldig mye. Jeg var jo sammen med to unger i går og jeg trodde hodet skulle eksplodere.

Nei det er vel ikke alle leger som skriver det ut heller. Ja det er tøft å ta seg av barn og jeg forstår ikke hvordan jeg klarte det,men min samboer hadde dem mye med ut når han ikke var på jobb. Så var de hos besteforeldre, min far ville slett ikke ha dem der...mente jeg måtte ta meg av dem selv. Men klarte jo ikke i perioder, bare gledet meg til de ble voksne og det er de nå. Det var de to årene jeg følte meg frisk, da gikk alt så mye bedre. 

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Man må tole litt vonter uten å ty til piller.

Anonymkode: 34d8f...36f

Andreaswell
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må tole litt vonter uten å ty til piller.

Utrolig naivt å si. Tror du virkelig at Vival er nok for å bli kvitt alle "vondtene"? Tror Stjernestøv vet godt hva det er å ha det vondt, så du kan nok fint droppe "moralen" din.

AnonymBruker
1 time siden, Andreaswell skrev:

Utrolig naivt å si. Tror du virkelig at Vival er nok for å bli kvitt alle "vondtene"? Tror Stjernestøv vet godt hva det er å ha det vondt, så du kan nok fint droppe "moralen" din.

Ikke lurt å dope seg på benzo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...