Gå til innhold

Hvordan føles det?

Anbefalte innlegg

Andreaswell
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Superkverulaten i full gang. Er det "sør" som har fått seg nytt nick?

Anonymkode: a915d...4f7

Sør?

Jeg kverulerer ikke, jeg er kritisk til måten du skriver i denne tråden, da det ikke kommer noe vettig ut av det.

Fortsetter under...

påskelilje
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Superkverulaten i full gang. Er det "sør" som har fått seg nytt nick?

Anonymkode: a915d...4f7

Jeg har ingen tro på at Andreaswell er "Sør". Sør skrev på en helt annen måte. Det er jo ingen kverulering her?!

Andreaswell
12 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har ingen tro på at Andreaswell er "Sør". Sør skrev på en helt annen måte. Det er jo ingen kverulering her?!

Helt ærlig så aner jeg ikke hvem Sør er. Må ha vært før min tid (?) Om Admin ser dette så får de fint tillatelse til å bekrefte det.

påskelilje
15 minutter siden, Andreaswell skrev:

Helt ærlig så aner jeg ikke hvem Sør er. Må ha vært før min tid (?) Om Admin ser dette så får de fint tillatelse til å bekrefte det.

Sør var en ekstremt aktiv bruker her i mange år. Han forsvant veldig plutselig for noen år siden - 4-5 år siden? Mulig han ble "utvist". Var veldig dyktig til å formulere seg, og hadde mange gode tekster, men kunne erte på seg en gråstein :huh:;) så i enkelte tråder var han ekstrem kverulerende da. Men han forsvarte mange av samfunnets svakeste på en imponerende måte!

Andreaswell
2 minutter siden, påskelilje skrev:

Sør var en ekstremt aktiv bruker her i mange år. Han forsvant veldig plutselig for noen år siden - 4-5 år siden? Mulig han ble "utvist". Var veldig dyktig til å formulere seg, og hadde mange gode tekster, men kunne erte på seg en gråstein :huh:;) så i enkelte tråder var han ekstrem kverulerende da. Men han forsvarte mange av samfunnets svakeste på en imponerende måte!

Aaah okey. Jeg har vært her i under ett år, og jeg formulerer meg bedre muntlig enn skriftlig så er nok ikke meg nei :P 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...