bkeriksson Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei Jeg har to problemer, trur jeg. De er uansett koblede til enver slik at jeg ikke kan separere dem. Mine problemer er nedre delen av ryggen og övre delen av setesmuskulaturen og rundt höften. Jeg pines bl.a. av muskeltretthet som er så sterk at jeg nesten föler det som kramp. Dete trur jeg kommer av at jeg brukt stretching litt hardt. Etter stretchingen föler jeg meg utrolig mye bedre. Etter, når musklerne begynner bli kalle trekker de seg sammen veldig mye. Da jeg veldig lett blir trett trekker de seg nå lett sammen bare jeg går eller beveger meg, slik at jeg må bruke stretching igjen. Og sån holder det på. På ene siden har jeg en annen skade som gjör mere ont. Det smerter vid massasje og trening, spesielt da jeg ikke er helt varm. Dersom jeg stretcher disse deler - og det smerter også- blir det enda verre etterpå. Denne problemen kommer ifra at jeg beveg meg fel da jeg spilt golf. Jag trur at jeg har "overstrekt" disse deler. Jeg har besökt leger og sjukgymnast (jeg er svenske) men ingen kan fortelle meg hvordan jeg skal bli kvitt dette. Jeg har prövd å trene ryggen. Ble semre. Jeg har prövd å holde opp i 2 uker. Da forsvandt muskeltrettheten litt, men jeg blev uhyre stiv, og det gjör fortsatt vondt. Hvis jeg fortsetter med stretching går trettheten over eller må jeg gi opp mykheten? Hvis jeg holder opp vil da smertene forsvinne og hva lang tid må jag vente på det? Kann jeg da ta opp stretching igjen etterpå? Hvad skal jeg gjöre? Hjelp!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hej, jag tycker du ska gå till din lege och be om remiss till en kiropraktor om du bor i Norge nu. I detta fantastiska land hänvisar man nämligen till kiropraktor. Jag blev bra efter bara några behandlingar. En underbar känsla när det släppte efter flera års ont/konstant spänning! Jag förstår presis vad du menar med att massage gör ont. Jag fick fysioterapi, träningsprogram, massage i Sverige. Massage på ryggen kunde göra mej nästan illamående förut. Nu är det underbart. Men fortsätt och strecha, du är inne på rätt väg där! Har du ont i korsryggen är det jätteviktigt att strecha höftböjarmuskeln (iliopsis, fråga om hjälp på gymmet att hitta den rätta strechen) Magnesiuntillskott är bra mot kramper och att dricka tillräckligt med vatten. Hoppas det ordnar sig för dej! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.