Gå til innhold

kan aspergere og høytfungerende autister skjule at de spionfilmer?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg har funnet en app som bakgrunnsfilmer, og jeg bruker den til å filme bevis på krangler mellom meg og mamma, for å vise hovedkontakten min hvor vanskelig det kan være at mamma sier negative ting om meg og rotet mitt (litt støvete på gulvet), og roter i systemene mine når hun er alene på besøk hos meg, mot min vilje, siden hun ikke gjør dette om personalet er med.

jeg setter på opptak med en "flaslight ikon" widget på mobilen. jeg snakker sån at hun ikke merker at jeg filmer, og fikler distre med mobilen sån at hun ikke skal se at jeg filmer. dette gjør jeg også når jeg skjultfilmer personer som gjør rare morsomme ting (som å danse og snakke vrøvl på gaten forex). er aspergere og høytfungerende autister så glupe vanligvis, at de kan snakke og skjule at de filmer?

jeg legger aldri noen av disse videoene offentlig på nettet. jeg viser de morsomme til en venn av meg som elsker humor. jeg gjemmer ellers videoene privat i en zip mappe med passord på, sån at ingen andre på nettet kan finne og se dem. noen legger jo videoene av andre uvitende løgne folk ut på youtube. det gjør ikke jeg for jeg vet sånt er egentlig ulovlig.

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

kan aspergere være så notorisk smarte å holde på hemmeligheter, sån at de kan skjule at de filmer ved å prate og late som? eller er jeg en enestående autist?

Tror nok en del aspergere kan være smarte nok til det ja, men det kan jo også hende at folk synes det virker merkelig dersom du peker mobiltelefonen eller hva det er mot dem mens du snakker til dem, men vanskelig å si :P Bare ikke bruk det til noe slemt så er det vel greit nok

Anonymkode: 36abb...347

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok en del aspergere kan være smarte nok til det ja, men det kan jo også hende at folk synes det virker merkelig dersom du peker mobiltelefonen eller hva det er mot dem mens du snakker til dem, men vanskelig å si :P Bare ikke bruk det til noe slemt så er det vel greit nok

Anonymkode: 36abb...347

ok. jeg har funnet ut at de ser hviss jeg peker mobilen mot dem, så jeg later som om jeg bare holder mobilen normalt, ved å blåse på skjermen for å lissom fjerne støv, sjekker klokka på den og sånt. da blir ikke filmen så sentrert på det som skjer, men jeg får med litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...