Blomsterfluen Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 eller er det normalt med sån forhøyet ldl hos mange, uten at man dør av hjertepropp? 0 Siter
ISW Skrevet 21. mai 2017 Skrevet 21. mai 2017 Det er ikke dødelig høyt nei. Det er for høyt, og siden du sier ganske bestemt at du nekter å gjøre noe med kosthold og vekt, så bør du behandles for det. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. mai 2017 Forfatter Skrevet 21. mai 2017 6 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det er ikke dødelig høyt nei. Det er for høyt, og siden du sier ganske bestemt at du nekter å gjøre noe med kosthold og vekt, så bør du behandles for det. ok. når det er for høyt, betyr det at jeg kan få hjerteinfarkt i natt? hviss jeg begynner på kolesteroldempende medisin (selvom jeg går på ezetrol), vil kolesterolen da bli normal med kolesteroldemperne? 0 Siter
ISW Skrevet 21. mai 2017 Skrevet 21. mai 2017 Altså, alle kan få hjerteinfarkt i natt. Men det er helt usannsynlig for en jente i 30-årene. Det er ikke akutt farlig, men noe du bør gjøre noe med neste gang du er hos legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.