Gå til innhold

Humør som går mye opp og ned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går humøret ditt mye opp og ned?

I går kveld følte jeg meg veldig bra. I dag har jeg bare måttet ligge i sengen på dagen, i mange timer.

Kanskje det er noe i det "ekspertene" har sagt om "bipolarspektrum". Jeg tror ikke det er mani såklart, men det går veldig mye opp og ned, det merker jeg godt.

Anonymkode: deaff...05b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/421159-hum%C3%B8r-som-g%C3%A5r-mye-opp-og-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går humøret ditt mye opp og ned?

I går kveld følte jeg meg veldig bra. I dag har jeg bare måttet ligge i sengen på dagen, i mange timer.

Kanskje det er noe i det "ekspertene" har sagt om "bipolarspektrum". Jeg tror ikke det er mani såklart, men det går veldig mye opp og ned, det merker jeg godt.

Kjenner to som har bipolar, de sier det går veldig mye opp og ned. Og de er godt medisinerte, medisiner hjelper tydeligvis ikke på alt. 

AnonymBruker
3 hours ago, Worrysome plenty said:

Går du på lykkepille type ssri? Jeg fikk voldsomme svingninger pga det. Hjalp å kutte ned. Men det er meg da, noe annet kan være det du trenger.

Jeg bruker Lamictal. Og AP. Men stoler ikke på diagnostikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...