Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er vanskelig å være uføretrygdet. I dag er det jo kjempefint ute, og jeg har lyst til å gjøre noe. Men jeg tynges av det hatet jeg får når andre registrerer at jeg "koser meg" som trygdet. De forventer nok at jeg holder meg inne - men det blir vel feil det og, i deres øyne. Jeg er i litt aktivitet, men jeg må holde nivået nede, for å ikke høre noe, for å ikke oppleve den hetsen fra søppelet.

Anonymkode: fa12b...c91

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/421221-gj%C3%B8re-ting-som-uf%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å være uføretrygdet. I dag er det jo kjempefint ute, og jeg har lyst til å gjøre noe. Men jeg tynges av det hatet jeg får når andre registrerer at jeg "koser meg" som trygdet. De forventer nok at jeg holder meg inne - men det blir vel feil det og, i deres øyne. Jeg er i litt aktivitet, men jeg må holde nivået nede, for å ikke høre noe, for å ikke oppleve den hetsen fra søppelet.

Anonymkode: fa12b...c91

Jeg er uføretrygdet og " presser" meg selv til å gå ut hver formiddag. Jeg pleide å jobbe skift så jeg hadde gjerne fri på dagtid .Jeg tenker ikke på om andre er i jobb eller ikke... 

Det å gå ut er viktig både for den fysiske og psykiske helsen. Det er faktisk en nødvendighet for oss uføretrygdede . Veldig rart om noen skulle stille spørsmål ved dette?. Psykiateren heier på meg . Sier at jeg må plante i hagen, gå tur , reise og være sosial... Osv . 

Anonymkode: 7bcbb...958

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...