Gå til innhold

Hadde plakater av han på veggen på rommet mitt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Neil Daimond med fler

Men på grunn av så mye var det ingen interesser som festet seg heller ikke musikkinteressen

Men til konfirmasjonen ønsket jeg meg to ting og det fikk jeg

Ingen alkohol Gjestene ble litt skuffet tror jeg)

og en reiseskrivemaskin

Den siden av dagen var helt topp takket være pappa

Anonymkode: 2e143...3ec

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvem hadde du plakater av?

Ingen ordentlige plakater, jeg delte rom med lillesøster, så det var ikke plass til annet enn utklipte bilder.  Cat Stevens var min favoritt, jeg likte musikk med mer melodi enn støy (men ikke de de som bikket over og ble klisne som Osmonds og David Cassidy).  Cat Stevens og Paul Simon, med eller uten Garfunkel, er en stor del av soundtracket til min oppvekst. 

Annonse

Kan ikke huske at jeg hadde noen plakater. Jeg hadde egentlig ingen forbilder eller helter. Eller noen personer jeg var opptatt av. Men jeg hørte likevel mye på musikk, og satt ofte for meg selv og så på film.

Det virker som de på min alder den dag i dag er opptatt av personer slik sett. Hvis en musiker, skuespiller - eller en eller annen person man har "likt" - dør, så sier alle at det er veldig trist.

Jeg skjønner meg ikke helt på det. Selv om man liker Bowie er det vel bare en mikroskopisk andel av fansen som faktisk har møtt ham. Føler det ikke er noe man føler på ekte, men bare handler om hvordan andre skal oppfatte en. Hvis man syns det var trist at Bowie døde, så fremstår man på den og den måten, som man sikkert ønsker å fremstå.

Og det er vel i bunn og grunn det å henge opp plakater gjør også. Det er "statements".

Jeg er noe annet. Jeg er tom og identitetsløs.

Jeg kan i alle fall ikke si noe om meg selv til andre. Hvis jeg sier det jeg nå sa til andre, vil enhver person tydelig fylles med vemmelse.

Og det er ganske ensomt.

stjernestøv
9 timer siden, Kanonføde skrev:

Kan ikke huske at jeg hadde noen plakater. Jeg hadde egentlig ingen forbilder eller helter. Eller noen personer jeg var opptatt av. Men jeg hørte likevel mye på musikk, og satt ofte for meg selv og så på film.

Det virker som de på min alder den dag i dag er opptatt av personer slik sett. Hvis en musiker, skuespiller - eller en eller annen person man har "likt" - dør, så sier alle at det er veldig trist.

Jeg skjønner meg ikke helt på det. Selv om man liker Bowie er det vel bare en mikroskopisk andel av fansen som faktisk har møtt ham. Føler det ikke er noe man føler på ekte, men bare handler om hvordan andre skal oppfatte en. Hvis man syns det var trist at Bowie døde, så fremstår man på den og den måten, som man sikkert ønsker å fremstå.

Og det er vel i bunn og grunn det å henge opp plakater gjør også. Det er "statements".

Jeg er noe annet. Jeg er tom og identitetsløs.

Jeg kan i alle fall ikke si noe om meg selv til andre. Hvis jeg sier det jeg nå sa til andre, vil enhver person tydelig fylles med vemmelse.

Og det er ganske ensomt.

Ja men det hørtes ikke godt ut, å være tom og identitetsløs :( Fylles ikke med vemmelse med medlidenhet :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...