Gå til innhold

Skift og ordtak på veggen og i hyller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er absolutt ikke noe jeg ville kjøpt selv. 

Det finnes sikkert noen dikt eller setninger jeg ville tålt å ha på veggen, men ikke sånne dekorbokstaver eller "slagord", nei. 

Hvis jeg først er sur og sliten, hjelper det ikke et sekund om det står "LOVE" i bokhylla, vennligst ikke undervurder meg :angry: 

I slike situasjoner trenger jeg noe å le av, ikke noen "husregler" eller påminnelser om å leke være-glad-leken.

Annonse

AnonymBruker

Etter en lang, passiv periode med brukken fot har jeg sett flere sesonger av Luksusfellen både den norske og den svenske. En forunderlig observasjon var at det i samtlige hjem var slike ordtak og gullkorn på hyller og vegger. Enten så er hele Norge og Sverige befolket av mennesker med slikt interiør eller så er det en kausal sammenheng mellom ordtakfenomenet og gjeldshelvete :D

Anonymkode: 49ae1...c62

Gjest Gargamel
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter en lang, passiv periode med brukken fot har jeg sett flere sesonger av Luksusfellen både den norske og den svenske. En forunderlig observasjon var at det i samtlige hjem var slike ordtak og gullkorn på hyller og vegger. Enten så er hele Norge og Sverige befolket av mennesker med slikt interiør eller så er det en kausal sammenheng mellom ordtakfenomenet og gjeldshelvete :D

Anonymkode: 49ae1...c62

Ja, det er nok fint med noen oppmuntrende ordtak når man har en halv mill  i kredittkortgjeld...

AnonymBruker

Er det ikke greit med et feminint innslag da?.  Min mann setter pris på at jeg ordner og pynter i hjemmet vårt  :). Dessuten virker slike ord på veggene inn på ungene. 

Klarer ikke helt å se hva som er galt med dette jeg ... 

Anonymkode: 41f1b...2aa

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke greit med et feminint innslag da?.  Min mann setter pris på at jeg ordner og pynter i hjemmet vårt  :). Dessuten virker slike ord på veggene inn på ungene. 

Klarer ikke helt å se hva som er galt med dette jeg ... 

Anonymkode: 41f1b...2aa

Litt "cheesy", vel.

Anonymkode: 2c5c1...3d3

AnonymBruker

Dette er nok vanligst blandt familier med kvinner i. Je har itj no sånt ihvertfall....

Traff jeg en dame, og hun insisterte på å ha slikt så hadde jeg ikke krangla på det, men som ungkar er det ikke noe jeg kommer til å henge opp selv.

Anonymkode: 9f814...a8d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...