Gå til innhold

Skift og ordtak på veggen og i hyller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg tror Lillemus hadde en fullverdig natt uten Gargamel.

*hahaha* Jeg sov godt i alle fall, antagelig flere mil unna Gargamel. :) Jeg håper Gargamel også hadde en fin kveld og natt uten Lillemus. :) Den eneste nærheten vi har er vel at vi av og til løper i samme gate, dog ikke samtidig.

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nok vanligst blandt familier med kvinner i. Je har itj no sånt ihvertfall....

Traff jeg en dame, og hun insisterte på å ha slikt så hadde jeg ikke krangla på det, men som ungkar er det ikke noe jeg kommer til å henge opp selv.

Anonymkode: 9f814...a8d

Nei, ungkarer blir ikke tid og penger så sånt tull.

Anonymkode: 2c5c1...3d3

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker noe av det :). Har hengt  " always kiss me good night" over senga. Men ser ikke ut som det virker på mannen min ... 

Anonymkode: 41f1b...2aa

Skal han ligner meg og blir uvel av sånne skilt, og at du derfor først oppnår ønsket virkning når du fjerner skiltet? ;):D 

AnonymBruker
48 minutter siden, Kayia skrev:

Skal han ligner meg og blir uvel av sånne skilt, og at du derfor først oppnår ønsket virkning når du fjerner skiltet? ;):D 

Du skal bare se på det ;). Tenker vel menn foretrekker handling og litt mindre ord. 

Anonymkode: 41f1b...2aa

Har vurdert å skrive på innsiden av dodøra, med speilvendte bokstaver: Dette er en gjennomsiktig dodør!

Neida. Skriften på veggen er ikke min greie, men jeg har en dørmatte der det står "A home wothout a cat is just a house." Den er innafor synes jeg. Eller teknisk sett så er den utafor, da. :D 

31 minutter siden, morsan skrev:

Har vurdert å skrive på innsiden av dodøra, med speilvendte bokstaver: Dette er en gjennomsiktig dodør!

:D Har en venninne som en gang i tiden broderte et lite skilt med "WC" som hang på dodøra og hun vurderte sterkt å brodere ett til å henge på "dosiden" av døra med "Gang" på. ;) 

AnonymBruker

Man bør kanskje være mere glad i hva man har

Hva man ikke har

det har man ikke

Jeg ommøblerer litt på møbler med jevne mellomrom men er under null i interiør og alle sånne veldig praktiske ting

Anonymkode: f6cf2...6b4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...