Gå til innhold

Er du fornøyd med dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en dag i år du har vært fornøyd med?

For et liv.

Anonymkode: 10033...6cf

Ikke umulig det kan ha vært en eller to siden nyttår. Men vanskelig å huske da alt går i ett.

Anonymkode: 00c14...938

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Ikke umulig det kan ha vært en eller to siden nyttår. Men vanskelig å huske da alt går i ett.

Anonymkode: 00c14...938

Kanskje man like gjerne skulle vært i fengsel? Da kunne man jo i det minste spilt Playstation med kompiser.

Anonymkode: 10033...6cf

AnonymBruker

Jaaaa. Sol og sommer og det rant inn litt penger jeg ikke hadde regnet med. Hyggelig besøk hos venninne på kvelden/natten med latter 😀 Også gleder jeg meg til tur med favorittgutta mine i morgen. Nå hoppe i køya ☀

Anonymkode: 70470...5b5

Annonse

påskelilje

Ja, jeg kjørte 80 mil i går, og var veldig fornøyd med at det gikk fint. Som regel kjører mannen når vi er på tur, men nå er ikke han med. Godt å kjenne at jeg faktisk også er en god sjåfør ☺

Nå gleder jeg meg til langhelg i en storby sammen med noe av familien 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...