Gjest Sola20 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hva gjør jeg når en veldig populær mann i bygda har gjort noe stygt med meg. Alle elsker han og arbeidet hans, han har hatt en veldig høy og respektabel stilling. Alle kjenner han og kona. Han har fire barn som er eldre enn meg. Han har alle på sin side, ingen vet det som jeg vet... Å hele historien er så utrolig att ingen vil tro på meg. Vist ingen tror meg så blir det veldig frustrerendes, og vist noen skulle tro meg hadde de sikkert blitt Vg og TV2 nyhetene og ett voldsomt rabalder. Jeg stoler ikke på taushetsplikten. Men jeg er så livredd.... tørr så vidt skrive det her 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekta Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hvis du fortsarr er her, kom inn på chatten og snakk litt med oss som er der. Adressen er: www.welcome.to/ranglerne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-157873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det er mange overgripere som er kjente og kjære personer i det offentlige liv. Uansett hvem denne personen er, hva han gjør, hvor viktig det mennesket er; så fratar han seg sin sosiale status ved å begå overgrep. Så det er ikke farlig å fortelle om hva som har skjedd her - du vil bli trodd; og dette stedet er anonymt. Om du har tanker om å anmelde vedkommende senere; vil du og kunne få litt praktisk veiledning om dette her. Skjønner at du har det forferdelig vanskelig; det å bli utsatt for overgrep fra et menneske som er et idol for omgivelsene (og for deg og før?) må være ekstremt ille; også fordi man overbeviser seg selv om at ingen vil tro en om man sier noe... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-157874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
threzi Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hvis du fortsarr er her, kom inn på chatten og snakk litt med oss som er der. Adressen er: www.welcome.to/ranglerne Sola20! synes det er bra at du skriver her inne. Taushetsplikten skal holdes uannsett, hvis ikke det er noe som sier at den skal brytes for vedkommendes beste. Har man skrevet under en taushetsplikt erklæring så gjelder den i 60 år, hvis den ikke blir holdt så ender det med fengsel... Så du skal ikke være redd, Sola20.... klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-157889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIXI Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Kjære Sola20! Her inne kan du skrive trygt, det er helt sikkert! Her treffer du andre som kanskje har opplevd liknende ting som det du har, som kan gi deg gode råd og tips - og ikke minst forståelse og aksept. Kan du prøve å skrive litt mer om hva som har skjedd, så skal vi prøve å hjelpe deg videre. Kanskje vi sammen kan finne en løsning på problemene dine? Kanskje har noen en løsning som du ikke har tenkt på selv! Dessverre er det mange som har opplevd overgrep fra personer som har makt og høy status, du er nok ikke alene om det. Kanskje har han som gjorde dette mot deg, gjort noe liknende med andre? Det er heller ikke uvanlig... Håper du finner litt trøst og oppmuntring fra oss som er her inne - du er hjertelig velkommen, det skal du vite! Vennlig hilsen Grete :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-157954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola20 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 han er politi, befølte meg bak i en politibil imenst kollegaene satt framme. Voldtok meg i fyllaresten med håndjern og slo meg. Samtidig har han hjulpet meg mye også.... og jeg er dum som ett nek å later som det ikke har skjedd... vist dette kommer ut flytter jeg langt inni amazonas skogen og kommer aldri mer ut igjen! *sjelver 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-157991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 han er politi, befølte meg bak i en politibil imenst kollegaene satt framme. Voldtok meg i fyllaresten med håndjern og slo meg. Samtidig har han hjulpet meg mye også.... og jeg er dum som ett nek å later som det ikke har skjedd... vist dette kommer ut flytter jeg langt inni amazonas skogen og kommer aldri mer ut igjen! *sjelver Arg....alltid ille når det er en politimann det gjelder *sukk* Du er neppe alene om å ha opplevd dette heller....han har nok flere på samvittigheten... *trøster masse* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-157993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIXI Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 han er politi, befølte meg bak i en politibil imenst kollegaene satt framme. Voldtok meg i fyllaresten med håndjern og slo meg. Samtidig har han hjulpet meg mye også.... og jeg er dum som ett nek å later som det ikke har skjedd... vist dette kommer ut flytter jeg langt inni amazonas skogen og kommer aldri mer ut igjen! *sjelver Hei Sola20! Dessverre finnes det folk i politiet som aldri skulle vært der, det har jeg sett flere eksempler på. Det finnes råtne egg i alle yrkesgrupper, det blir bare så vanvittig feil når de som skal passe på oss blir overgripere. Jeg synes du skal snakke med en advokat, og be om hennes råd om hva du bør gjøre i denne saken. En slik første samtale er gratis, og du behøver ikke navngi vedkommende i første omgang. Hvis du vil, kan jeg hjelpe deg å finne en av "våre" advokater, en som skjønner hva det handler om. Du kan sende meg en mail, så kan vi ta det derfra. Adressen er [email protected] Mitt råd er at du gjør noe med dette, ikke bare for din egen del. Denne mannen bør stanses, slik at han ikke får anledning til å gjøre liknende ting med andre. Alle parter er interessert i å få luket ut slike polititjenestemenn, det kan du være helt trygg på, og politiet/SEFO vil garantert ta en slik sak meget alvorlig. Vennlig hilsen Grete :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-158037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola20 Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei Sola20! Dessverre finnes det folk i politiet som aldri skulle vært der, det har jeg sett flere eksempler på. Det finnes råtne egg i alle yrkesgrupper, det blir bare så vanvittig feil når de som skal passe på oss blir overgripere. Jeg synes du skal snakke med en advokat, og be om hennes råd om hva du bør gjøre i denne saken. En slik første samtale er gratis, og du behøver ikke navngi vedkommende i første omgang. Hvis du vil, kan jeg hjelpe deg å finne en av "våre" advokater, en som skjønner hva det handler om. Du kan sende meg en mail, så kan vi ta det derfra. Adressen er [email protected] Mitt råd er at du gjør noe med dette, ikke bare for din egen del. Denne mannen bør stanses, slik at han ikke får anledning til å gjøre liknende ting med andre. Alle parter er interessert i å få luket ut slike polititjenestemenn, det kan du være helt trygg på, og politiet/SEFO vil garantert ta en slik sak meget alvorlig. Vennlig hilsen Grete :-) Jeg blir vettskremt bare ved tanken. Jeg er ikke ute etter att han skal bli straffa eller noe slikt. Jeg er bare forvirra og vil prate med noen om det. Jeg er pysete, men jeg har vært igjenom en slik balett før i forbindelse med en anna sak. Å Aldri mer!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-158118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dukkelise Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 hei du lille venn! Bygdas store hemmlig het sier du.......mm..kjenner veldig igjen den der.Min onkel VAR også en mann alle beundra og satte sååå stor pris på.han var så engasjert og var så go og snill mente alle....gud så feil alle tok. Idag vet også den lille byda på nordmøre att de tok skrekkelig feil av mannen.Han misbrukte og herja vilt med oss småjenter.Brukte oss som småhorene sine akkurat slik han ville.Vi tidde om saken vi som ble brukt.Alt var stille,men jorda den brandt nok under han.Hans overmodighet gjorde att han ble tatt.Han gikk forlangt.Han misbrukte sin datterdatter,og den vesle jenta.......gud så tøff hun er.Hun fortalte til mamman sin att hun nekta til bestefaren mere,og da når dette kom frem,så forsto vi alle hva som skjedde.Da jeg fikk høre om lille jenta,så tok jeg kontakt med advokat,og ballen begynte å rulle.idag er han dømt til fengsel i usle 3mnd og 6 mnd der han blir medfulgt.2års sikring og 30 000kr i oppreisning til jenta.Oss andre han brukte fikk desvere saken henlagt,men vi klarte å felle han. Grunnen vennen til att jeg forteller dette er att jeg vil du skal se du ikke er alene om å føle "bare du vet",mens han lurer resten av bygda blir lurt.Kjære deg,tørr du tenke på hva kansje flere enn deg vet om han i samme bygd?Kansje går det flere rundt og tenker"bare meg vet". Han er farlig for de andre,og det bør så desidert gjøres noe. Min onkel har 4 sjeler på sin samvittighet.Minste jenta er i dag snart 8år. Jeg trygler og jeg ber for alt jeg har please gjør noe! Du skjønner jeg sitter her i dag og angrer bittert på att jeg ikke gjorde noe med min sak for 8 år siden,da den lille jenta kom til verden.jeg fikk da store problemer,for det eneste jeg tenkte da var "nå får han ei til". Og herre min gud så rett jeg fikk.Hadde jeg bare hatt mot til å snakke ut til alle for 8 år siden,ja da hadde jeg kunnet spart den veskle jentas sjel for dette. 8år,og allerede hatt pikken til bestefar i halsen...... Det kan høres ut som jeg nå forlanger du SKAL gjøre noe med det du har opplevd,det gjør jeg IKKE.Jeg VET hvor tøft det er å stå slik du gjør nå,og jeg vet du føler det er farlig å skrive inn her. Det jeg vil vennen er deg bare godt her i verden.Jeg håper o att det jeg nå skriver gjør att du ikke føler deg så dønn alene. For bygdas største hemmlighet.....mm...desverre så er det kansje flere som vet om den hemmligheten. Mange gode tanker fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42130-bygdas-st%C3%B8rste-hemmelighet/#findComment-158225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.