Gå til innhold

De som sitter oppe halve natta og sover til langt på dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei langt i fra

men å "snu natt til dag" fungerer ikke særlig bra for meg

dersom man hadde en jobb på natt ville det helt klart sikkert vært annerledes

mye har med vane å gjøre for meg personlig

jeg jobbet i mange år på dagtid og er kommet inn i den vanen

det viktigste er å ta vare på helsa synes jeg og folk har det ikke likt og har forskjellige interesser og hva som er bra for en behøver ikke å være det for en annen

enkelte klarer kanskje ikke annet enn å være våken på natta kanskje på grunn av mye smerter eller uro

det viktigste er å respektere hverandres behov for ro og hvile spesielt om man bor under samme tak( tenker på  hvis man feks spiller musikk o eller prater høyt feks mens andre forsøker å lese til eksamen kanskje i samme rom)

Mange eldre personer føler ofte ikke for så mye søvn har jeg inntrykk av

det viktigste er å lytte til kroppen sin i den monn man kan eller får det til tror jeg😊

Anonymkode: 2f5b7...69d

AnonymBruker

Umoralske? Nei, jeg antar at de har sine grunner til at det. Jeg gjør det selv av og til og bryr meg katta om hva andre måtte mene om det. Jeg velger selv og elsker roen man kan oppleve om natten 😀

Anonymkode: 78e32...e16

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...