Gå til innhold

Noe fælt skjer. ariana grande, 22 er drepetallet. illuminati.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen

er det derfor kontanter blir fjernet og alt blir digitalt med kort og sånt, fordi det skal bli verdens dommedag snart?

og tror dere at ariana grande faktisk var skjult med på at fansen skulle dø, siden hun skrev at hun ønsket at fansen hennes dør?

AnonymBruker
9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

er det derfor kontanter blir fjernet og alt blir digitalt med kort og sånt, fordi det skal bli verdens dommedag snart?

og tror dere at ariana grande faktisk var skjult med på at fansen skulle dø, siden hun skrev at hun ønsket at fansen hennes dør?

Slutt å se på slike idiotiske YouTube-vidoer siden du toalt mangler bullshit-filter.

Anonymkode: f9e90...bf4

Blomsterfluen

det må da være en åpenbar grunn til at det ikke var NOEN sikkerhetskontroll på konsertgjestene, fordi det var planlagt av crewet til Ariana, og at selvmordsbomberen var en av Crewet?

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å se på slike idiotiske YouTube-vidoer siden du toalt mangler bullshit-filter.

alt er jo ikke bullshit. det var jo ingen sikkerhetskontroll på konserten. da må det nokk være planlagt, og jeg tror Ariana bare er en løyner når hun sier hun ble knust inni seg av hendelsen. hun ønsket jo at fansen sin døde tidligere på en nettside.

AnonymBruker
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

det må da være en åpenbar grunn til at det ikke var NOEN sikkerhetskontroll på konsertgjestene, fordi det var planlagt av crewet til Ariana, og at selvmordsbomberen var en av Crewet?

Var han det?

Blomsterfluen

Var han det?

jeg vet ikke, men det er jo mye faenskap nå. for alt jeg vet, er kanskje Ariana muslim og IS tilhenger og er ute etter å drepe folk på konsertene sine fremover på denne måten på månedsdagene 22 i hver måned, og at hun later som hun er uskyldig...

AnonymBruker
8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg vet ikke, men det er jo mye faenskap nå. for alt jeg vet, er kanskje Ariana muslim og IS tilhenger og er ute etter å drepe folk på konsertene sine fremover på denne måten på månedsdagene 22 i hver måned, og at hun later som hun er uskyldig...

Dette er bare tull.

Blomsterfluen

Dette er bare tull.

er det også tull om jeg tror at IS folk kommer til å gasse danskebåter midt på havet, og bombe båtene så alle sovner og da drukne i søvne?

AnonymBruker
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

er det også tull om jeg tror at IS folk kommer til å gasse danskebåter midt på havet, og bombe båtene så alle sovner og da drukne i søvne?

Du kan god fantasi.

Annonse

AnonymBruker

Kjære deg. Tror du missforstår dette. Ariana Grande er bare en ung jente som sikkert har blitt frustrert og dummet seg ut med en slik uttalelse. Ungdommer kan være litt uforstandige og tøffe i språket ... 

Anonymkode: cbae1...4d7

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære deg. Tror du missforstår dette. Ariana Grande er bare en ung jente som sikkert har blitt frustrert og dummet seg ut med en slik uttalelse. Ungdommer kan være litt uforstandige og tøffe i språket ... 

Anonymkode: cbae1...4d7

ok. hvorfor hadde de ikke sikkerhetssjekk i det heletatt på konsertgjestene? det var nokk derfor han selvmordsbomberen fikk fri tilgang. er ikke det tegn på at verdens folk driter i  forrhåndssikkerhet kun når de vil drepe folk i terrorplan? sån som på det flyet han piloten styrtet flyet mens hans kolega var innelåst på do?

Blomsterfluen

er det IS folk på dette forumet som kan fange opp ideer fra det jeg skriver her? har admin kontroll på om det er skumle drapsfolk på forumet, og at vi er trygge og kan snakke om sån skumle terrorting uten å være redd for IS på forumet?

7 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

hvorfor hadde de ikke sikkerhetssjekk i det hele tatt på konsertgjestene?

Trolig fordi det var mange familier blant publikum og fordi man ønsket å unngå trengsel?  Jeg har vært på fotballkamper i England, og der er det alltid en rask sjekk av hva man har med seg.  Konsertarrangører vil nok skjerpe seg heretter.

10 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

har admin kontroll på om det er skumle drapsfolk på forumet

Hvem som helst kan lese åpne websider.  Hvorfor noen "drapsfolk" skulle gidde å henge på DOL, begriper jeg ikke.

25 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

er det også tull om jeg tror at IS folk kommer til å gasse danskebåter midt på havet

Alle "lukkede rom" med mange mennesker er i teorien potensielle terrormål.  Men vi kan ikke la være å gå på konserter eller idrettsarrangement eller reise på ferie med tog, fly eller båt av den grunn.  Statistisk sett er det mye mer sannsynlig å dø i en trafikkulykke enn å bli rammet av terror.  Så noe av det første vi bør gjøre hvis vi er redde for brå død, er å slutte å kjøre bil. 

32 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. hvorfor hadde de ikke sikkerhetssjekk i det heletatt på konsertgjestene? det var nokk derfor han selvmordsbomberen fikk fri tilgang. er ikke det tegn på at verdens folk driter i  forrhåndssikkerhet kun når de vil drepe folk i terrorplan? sån som på det flyet han piloten styrtet flyet mens hans kolega var innelåst på do?

Jeg var nylig på konsert i et fullsatt Oslo Spektrum, så vidt jeg husker var det ingen sikkerhetssjekk der. Det burde det antakelig være, selv om det ikker er helt sikkert slik sjekk vil avdekke en eventuell terrorist.

Du må ikke tro på alt du ser eller leser!

Andreaswell

Du bør virkelig slutte å se på slikt. Konspirasjonsteorier er tydeligvis ikke din greie, og kan ikke se at du får noe positivt ut av det.

Det er større sjangse for å dø i en flystyrt enn av terror. Det har dessuten "alltid" vært terror, bare at nåtidens terrorhandlinger får så sinnsykt mye mediedekning at det er kvalmt. Media er hovedgrunnen til at frykten spres, noe som er målet til blant annet IS.

Blomsterfluen
7 minutter siden, Andreaswell skrev:

Du bør virkelig slutte å se på slikt. Konspirasjonsteorier er tydeligvis ikke din greie, og kan ikke se at du får noe positivt ut av det.

Det er større sjangse for å dø i en flystyrt enn av terror. Det har dessuten "alltid" vært terror, bare at nåtidens terrorhandlinger får så sinnsykt mye mediedekning at det er kvalmt. Media er hovedgrunnen til at frykten spres, noe som er målet til blant annet IS.

ok. jeg søkte bare på youtube etter bombescenene fra konserten raw videoer i dag, og da dukket den illuminati videoen opp. jeg skal prøve å slutte å se på sånne konspirasjonsterorier på youtube, men ofte når jeg klikker på videoer på youtube som heter forrksempel bare "raw video, what we know so far", så handler mange av de videoene egentlig om dommedag og illuminati og at noe stort som skjer (noe grusomt og endetid) og beskjeder fra illuminati i disneyfilmer og sånt, på allt mulig jeg søker på. tilogmed om jeg bare søker på foreksempel "talking cat" så kan det komme opp "devil talking inside killer cat"

Endret av Blomsterfluen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...