Gå til innhold

Noe fælt skjer. ariana grande, 22 er drepetallet. illuminati.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg har vært redd for at noen ser hva jeg skriver her og kommer og dreper meg og min familie, derfor tør jeg ikke skrive så mye om IS og sånne ting. 

ok. jeg er redd for at IS skal snappe ideer fra det jeg er redd for som jeg har postet her, men jeg rakk ikke å redigere det jeg skreiv om is her i denme tråden med å gasse båter før det var for sent å redigere. IS folk har allerede funnet meg på facebook, for det kommer opp Iran mennesker med iranskrift og damer med hijhab og menn med geværer som "personer du kanskje kjenner" på facebooks "finn venner" funksjonen.

stjernestøv
18 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg er redd for at IS skal snappe ideer fra det jeg er redd for som jeg har postet her, men jeg rakk ikke å redigere det jeg skreiv om is her i denme tråden med å gasse båter før det var for sent å redigere. IS folk har allerede funnet meg på facebook, for det kommer opp Iran mennesker med iranskrift og damer med hijhab og menn med geværer som "personer du kanskje kjenner" på facebooks "finn venner" funksjonen.

Å det er skummelt det der :( Jeg får venneforespørsel på fb fra amerikanske menn i uniformer, lurer på hva de vil ha meg til venn for. 

16 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

IS folk har allerede funnet meg på facebook, for det kommer opp Iran mennesker med iranskrift og damer med hijhab og menn med geværer som "personer du kanskje kjenner" på facebooks "finn venner" funksjonen.

Slike funksjoner er programmert, forslagene kommer ut fra hva du har søkt på og foretatt deg på FB tidligere.  Det er som hvis du søker etter gunstig pris på et produkt via Google og blir bombardert med annonser for slike produkter uka etter.  Det er ingen personer som sitter og overvåker akkurat deg (så lenge du ikke søker aktivt etter oppskrifter på hjemmelagde bomber eller noe sånt).  Dette har vi forsøkt å forklare deg tidligere.

Blomsterfluen
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å det er skummelt det der :( Jeg får venneforespørsel på fb fra amerikanske menn i uniformer, lurer på hva de vil ha meg til venn for. 

ja, hos meg har det kommet messenger fra arhmed og mohammad og sånne folk, der de ber meg vise bilder av mine edle deler, som en som skreiv "vær så snill å send meg bilder av puppene og fitta di!" til meg på messenger.

Blomsterfluen
4 minutter siden, laban skrev:

Slike funksjoner er programmert, forslagene kommer ut fra hva du har søkt på og foretatt deg på FB tidligere.  Det er som hvis du søker etter gunstig pris på et produkt via Google og blir bombardert med annonser for slike produkter uka etter.  Det er ingen personer som sitter og overvåker akkurat deg (så lenge du ikke søker aktivt etter oppskrifter på hjemmelagde bomber eller noe sånt).  Dette har vi forsøkt å forklare deg tidligere.

ok.

Annonse

stjernestøv
22 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ja, hos meg har det kommet messenger fra arhmed og mohammad og sånne folk, der de ber meg vise bilder av mine edle deler, som en som skreiv "vær så snill å send meg bilder av puppene og fitta di!" til meg på messenger.

Ja jeg vil ikke ha sånne venner :( Var med på en side med bare sånne menn på, meldte meg ut. En spurte om jeg ville se en morgenbilde, og jeg svarte ja. Sendte bilde av ståpikken sin. Uff. Og en fra usa ville at jeg skulle sende han flere millioner, som om jeg har det. 

Gjest Gargamel
4 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ok. hvorfor hadde de ikke sikkerhetssjekk i det heletatt på konsertgjestene? det var nokk derfor han selvmordsbomberen fikk fri tilgang. er ikke det tegn på at verdens folk driter i  forrhåndssikkerhet kun når de vil drepe folk i terrorplan? sån som på det flyet han piloten styrtet flyet mens hans kolega var innelåst på do?

Det skjedde ved utgangen, etter konserten. Tror ikke han gikk inn på på selve konserten. 

5 timer siden, laban skrev:

Hvem som helst kan lese åpne websider.  Hvorfor noen "drapsfolk" skulle gidde å henge på DOL, begriper jeg ikke.

Det er vel grenser for hva selv IS får ut av "Men, men...", "Det høres ut som et fullverdig liv" og "Nå er det to uker til trygda kommer"... ;) Men hvem vet, kanskje sitter de med trygdekokkaen sin. leser på dol og koser seg?

AnonymBruker
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er vel grenser for hva selv IS får ut av "Men, men...", "Det høres ut som et fullverdig liv" og "Nå er det to uker til trygda kommer"... ;) Men hvem vet, kanskje sitter de med trygdekokkaen sin. leser på dol og koser seg?

Føles det godt å sparke nedover? Gjøre narr av taperne?

Anonymkode: f9e90...bf4

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føles det godt å sparke nedover? Gjøre narr av taperne?

Anonymkode: f9e90...bf4

Nåja, det er vel like mye dere som pleier å uttale disse tingene som nedsnakker oss som er i jobb. Jeg har aldri kalt noen for en taper. Det er dere som konstant sitter og spør om vi som er i jobb ikke misunner dere som er trygda og heller ville gått hjemme og kost oss hele dagen osv. Men det er vel ikke lov for oss andre å fleipe litt med disse gjenganger-uttrykkene.

AnonymBruker
5 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ok. hvorfor hadde de ikke sikkerhetssjekk i det heletatt på konsertgjestene? det var nokk derfor han selvmordsbomberen fikk fri tilgang. er ikke det tegn på at verdens folk driter i  forrhåndssikkerhet kun når de vil drepe folk i terrorplan? sån som på det flyet han piloten styrtet flyet mens hans kolega var innelåst på do?

Hei . Hadde selvmordsbomberen visst at det ikke var noen kontroll , hvorfor gikk han ikke inn i salen men ventet utenfor til folk kom ut?. 

Disse folka er ikke ute etter noen spesielle. Hva hadde disse ungjentene gjordt ? . Tenker du er trygg her på DOL. Tror det er  ganske tilfeldig hvem som blir offer.. 

Det triste er at gjerningsmennene er unge mennesker som kanskje sliter med seg selv. Og ikke finner seg helt til rette i samfunnet. Tror det spilles mye på frykt og hat. Og en rar tro om at man blir noe viktig og oppnår et evig fantastisk liv av dette ... De ofrer livet basert på en løgn.. Og andre blir drept på den mest meningsløse og brutale måte.... 

Hvordan kan man snu denne tankegangen og forebygge ? 

Anonymkode: cbae1...4d7

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei . Hadde selvmordsbomberen visst at det ikke var noen kontroll , hvorfor gikk han ikke inn i salen men ventet utenfor til folk kom ut?. 

Disse folka er ikke ute etter noen spesielle. Hva hadde disse ungjentene gjordt ? . Tenker du er trygg her på DOL. Tror det er  ganske tilfeldig hvem som blir offer.. 

Det triste er at gjerningsmennene er unge mennesker som kanskje sliter med seg selv. Og ikke finner seg helt til rette i samfunnet. Tror det spilles mye på frykt og hat. Og en rar tro om at man blir noe viktig og oppnår et evig fantastisk liv av dette ... De ofrer livet basert på en løgn.. Og andre blir drept på den mest meningsløse og brutale måte.... 

Hvordan kan man snu denne tankegangen og forebygge ? 

Anonymkode: cbae1...4d7

man kan prøve å forebygge IS folkene å tro på koranen, og heller lage en slags bibelbok til dem med en godhets-gud som ber dem om at vi må ha nestekjærlighet og være gode venner og ikke drepe, ellers så kommer Mesias å selvmordsbomber verden og at da blir alt et helvete.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...