frosken Skrevet 30. mai 2017 Skrevet 30. mai 2017 Jeg har vært inne på finansportalen.no og blitt inspirert til å vurdere bankbytte. Har i dag DNB, men lurer på å bytte til NORDirektebank som kommer best ut på finansportalen. Er det noen som har erfaringer, evt. motforestillinger? Jeg vil flytte et rammelån som er på maks 20 % av boligens verdi. 0 Siter
ISW Skrevet 30. mai 2017 Skrevet 30. mai 2017 Det er forsåvidt ikke en bank, men et bankkonsept fra en sparebank. Det er helt trygt å bytte. Imidlertid vil jeg kanskje heller, hvis du har et langvarig kundeforhold i DNB, heller forhandle betingelser i DNB. Jeg har gjort det hele veien, og de har aldri vært kjipe. Har 1,95% rente på boliglånet mitt i dag. 0 Siter
frosken Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Skrevet 30. mai 2017 2 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det er forsåvidt ikke en bank, men et bankkonsept fra en sparebank. Det er helt trygt å bytte. Imidlertid vil jeg kanskje heller, hvis du har et langvarig kundeforhold i DNB, heller forhandle betingelser i DNB. Jeg har gjort det hele veien, og de har aldri vært kjipe. Har 1,95% rente på boliglånet mitt i dag. Jeg kan jo gjøre et forsøk på å diskutere med DNB, men da jeg opprettet rammelånet mitt for noen år siden, så var de ordentlig sære. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 Skrevet 30. mai 2017 Alt er nok bare ikke for alle meg kalte de Lukas og Jesus mens de slo nå jobber de i banken😊 Anonymkode: 076b2...872 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 Skrevet 30. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt er nok bare ikke for alle meg kalte de Lukas og Jesus mens de slo nå jobber de i banken😊 Anonymkode: 076b2...872 Hæææ? Anonymkode: 61ead...b40 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.