Gå til innhold

de som ser en vegg og ikke elv her, må være ulogiske (link til bildet og rotert bilde)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvem vet.

Anonymkode: e9e6f...4b5

Jeg ville tenkt vegg om det ikke er for at perspektivet på "veggen" er funky og feil, og som ikke går det til å stemme. Tror det er statuen som overtaler øyet til å først tro at jeg ser en vegg...

Jeg tror imidlertid det er en svært, svært rolig elv :) 

Endret av Kayia

Annonse

Blomsterfluen
10 timer siden, Andreaswell skrev:

Ser kun elv. Har ikke noe med logikk å gjøre.

jo det har noe med logikk å gjøre. man må snu bildet for å se at det ikke er vegg. logisk tenkning.

Andreaswell
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

jo det har noe med logikk å gjøre. man må snu bildet for å se at det ikke er vegg. logisk tenkning.

Nei, det har ingenting med logisk tenkning å gjøre. Husker ikke i farta hva det var, er vel samme opplegget somden kjolen for et par år siden. Uansett hvor mye jeg snur på bilde ser jeg kun en elv. Haddw det vært slik at alle så forskjellig bilder etter hvordan man snudde bilde ville det vært logikk. Men det er det altså ikke. 

Om du vil lese mer kan du jo starte med litt filosofi, nærmere bestemt Aristoteles. 

Blomsterfluen
5 minutter siden, Andreaswell skrev:

Nei, det har ingenting med logisk tenkning å gjøre. Husker ikke i farta hva det var, er vel samme opplegget somden kjolen for et par år siden. Uansett hvor mye jeg snur på bilde ser jeg kun en elv. Haddw det vært slik at alle så forskjellig bilder etter hvordan man snudde bilde ville det vært logikk. Men det er det altså ikke. 

Om du vil lese mer kan du jo starte med litt filosofi, nærmere bestemt Aristoteles. 

jo det har alt å gjøre med logikk å gjøre for pokker. for hviss de ikke snur bildet som jeg har gjort her, er det lett å tro at det er en vegg for noen, fordi noen tror at det ikke kan være elv fordi elva skal være horisontal, men bildet er jo skrått og da er det logisk å tenke at elven også er skrå på bildet før man snur på bildet og da er jo elven horisontal.

Andreaswell
54 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jo det har alt å gjøre med logikk å gjøre for pokker. for hviss de ikke snur bildet som jeg har gjort her, er det lett å tro at det er en vegg for noen, fordi noen tror at det ikke kan være elv fordi elva skal være horisontal, men bildet er jo skrått og da er det logisk å tenke at elven også er skrå på bildet før man snur på bildet og da er jo elven horisontal.

Du tror jo hva du vil uansett, så jeg dropper videre diskusjon her jeg.

AnonymBruker
7 minutter siden, Andreaswell skrev:

Du tror jo hva du vil uansett, så jeg dropper videre diskusjon her jeg.

Ser ut som en vegg her hvis en bare kikker raskt på bildet.

591e4b20ccf14_911river1.png

Anonymkode: e9e6f...4b5

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...