Gå til innhold

Er det klinefelter syndrom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ok. Greia er den at jeg igår kom over dette, visstnokk noe en blir født med. Grunnen for at jeg fatta mistanke er at jeg har brede hofter og lange armer og lange bein, er 186. Har litt mye fett på brystene, men det tror jeg skyldes at jeg ikke har trent på lenge, fordi før hadde jeg ikke sånn. Har alt av hår på kroppen/normal testikkelstr osv. Får mye sæd ved utløsning og ereksjon uten problemer.

Tanker?

Anonymkode: 6ce17...192

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/421413-er-det-klinefelter-syndrom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Greia er den at jeg igår kom over dette, visstnokk noe en blir født med. Grunnen for at jeg fatta mistanke er at jeg har brede hofter og lange armer og lange bein, er 186. Har litt mye fett på brystene, men det tror jeg skyldes at jeg ikke har trent på lenge, fordi før hadde jeg ikke sånn. Har alt av hår på kroppen/normal testikkelstr osv. Får mye sæd ved utløsning og ereksjon uten problemer.

Tanker?

Høres usannsynlig ut.

AnonymBruker
4 timer siden, frosken skrev:

Høres usannsynlig ut.

Fordi? Det er lissom det at jeg har brede hofter, lange armer som irrigeter meg. Og at jeg har mye magefett rundt buken(men samme har søstera mi).

Testiklene mine er 5 lengde og 3 bredde. Burde jeg se om spermen min er ordentlig?

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tanker?

Fiks ide.

Anonymkode: f80fd...127

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi? Det er lissom det at jeg har brede hofter, lange armer som irrigeter meg. Og at jeg har mye magefett rundt buken(men samme har søstera mi).

Testiklene mine er 5 lengde og 3 bredde. Burde jeg se om spermen min er ordentlig?

Jeg tror også dette er en fiks ide. Prøv om du kan stoppe deg selv fra å fordype deg i dette.

AnonymBruker
13 timer siden, frosken skrev:

Jeg tror også dette er en fiks ide. Prøv om du kan stoppe deg selv fra å fordype deg i dette.

Hvorfor tror du at jeg ikke har det? Fordi jeg har normal ballestørrelse? Og normalt med hår i ansiktet?

• Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...