Mr.Lurer På. Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Rygg problemer er blitt en folkesykdom. Noe som i mange tilfeller er kronisk. Andre har prolapser å utørkning. Dette er gruppen med pasienter som sliter mest. Det kan jeg si med erfaring. Jeg bestilte å fikk igjennom tolla naturmedisin fra england som ikke var lovlig her. Raw powder som lager det. Veninne fikk bot for å ta inn en liten pakke naturmedisin for å kunne ha det bra. Jeg tør ike bestille flere slike. Tenk å bli dømt for å bruke guds egen natur til å lindre. Kan legen forklare meg litt om dette? Og hvorfor somadril er blitt så strengt. Å hvorfor pøser leger ut opiater istedenfor? Å hvorfor er B preparater så svartmalt i Norge? Hu jenta som døde som hadde fått så mye beroligende hadde blodet fullt av herion. Det må da kunne sees forskjell på narkoman å smartepasienter. Hvorfor er det slik som dette kjære lege? Å hva sier lege eden om dette? Er det i strid med lege eden? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/421642-hvorfor-gies-det-ut-s%C3%A5-mye-opiater-og-hvorfor-er-det-s%C3%A5-strengt-med-b-preparater/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.