YoplaitDouble Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 Samboeren min er potte sur på Sobril-bruken min, fordi jeg blir så tydelig påvirket. Er det andre benzo som gjør mest i hodet og påvirker deg mindre synlig enn Sobril? NB: Har prøvd Valium. Det virker ikke på meg. Helt Seriøst. Prøvd store mengder uten noen effekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 Du er nok allerede på det snilleste :-) Anonymkode: 0d396...ac0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 Ingen merker at jeg tar vival, har aldri blitt sløv av benzo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 4 timer siden, YoplaitDouble skrev: Samboeren min er potte sur på Sobril-bruken min, fordi jeg blir så tydelig påvirket. Er det andre benzo som gjør mest i hodet og påvirker deg mindre synlig enn Sobril? NB: Har prøvd Valium. Det virker ikke på meg. Helt Seriøst. Prøvd store mengder uten noen effekt. Det har mest med dose å gjøre, mer enn type benzo. Du bruker for høy dose sobril hvis du er synlig beruset. Jeg skjønner godt samboeren din. Hva slags dose bruker du? Anonymkode: 91b35...f4d 0 Siter
ISW Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 Jeg vet i alle fall at sånn som dette kan du ikke ha det. Du bør bruke et middel som demper tankevirksomheten din i ganske stor dose. F.eks Trilafon eller Fluanxol. Og stå på samme dose i en måneds tid til steady state. Dernest bør du i gjennomsnitt maks bruke 25 mg Sobril om dagen, ikke jevnt fordelt over uken, men ved behov. Det bør kunne gå når du har en annen medisin i bunn. Selvmedisinering med Sobril er skummelt, som du vet. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 All benzo er sløvende I store mengder. Sobril er den snilleste. Så du tar som alle sier, for mye sobril. Jeg får null effekt av store doser sobril, men blir "ruset" på feks 2-3 mg rivotril. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.