AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 Skrevet 25. juni 2017 Er det mulig å slanke seg når man går på mange medisiner, blant annet 200 mg seroquel depot? I tillegg til lamictal, abilify og zoloft? Har også lavt stoffskifte og tar levaxin og liothyronin. Er veldig overvektig. Fikk masse matkick på vanlig seroquel, men blitt litt bedre på depot. Men fremdeles usikker, for har nettopp begynt på den. Vil ha andres erfaringer/råd/tips. Anonymkode: 2d93c...533 0 Siter
kovakova Skrevet 25. juni 2017 Skrevet 25. juni 2017 På abilify og lamictal har jeg uten problem slanket meg, på seroquel hadde jeg nok ikke klart det pga matkick 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 Skrevet 25. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å slanke seg når man går på mange medisiner, blant annet 200 mg seroquel depot? I tillegg til lamictal, abilify og zoloft? Har også lavt stoffskifte og tar levaxin og liothyronin. Er veldig overvektig. Fikk masse matkick på vanlig seroquel, men blitt litt bedre på depot. Men fremdeles usikker, for har nettopp begynt på den. Vil ha andres erfaringer/råd/tips. Anonymkode: 2d93c...533 Ja, for noen går det helt greit. Min venninne har gått ned 20 kg gjennom å begrense porsjonsstørrelsene. Hun bruker blant annet lamictal, seroquel 700 mg og zyprexa 15 mg. Hun har også lavt stoffskifte. Hun har brukt nesten 2 år på dette, så dermed har hun også kunnet skeie ut av og til. Anonymkode: 1f142...6c9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.