Gå til innhold

Tenker tregere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I mars begynte jeg å få psykotiske symptomer i form av hørsels-, og syns-forstyrrelser. Samt vrangforestillinger. Har blitt vurdert som grensepsykotisk. Har også fått svært mye angst siden mars, og har nærmest en konstant følelse av indre uro. Er forøvrig også inni en depressiv episode. Men har merket at siden mars har jeg begynt å tenke litt tregere, eller hjernen min bruker litt lengre tid på å oppfatte ting, og litt lengre tid på å hente fram informasjon fra hukommelsen osv. Jeg er også noe mer forvirret enn før. Dette er kun merkbart for meg selv. Dette gjør meg svært bekymret for om det er noe alvorlig galt med meg, men jeg har tatt MR og den viste ingen unormale funn. Så hva kan dette være? 

Anonymkode: 5612c...59b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. I mars begynte jeg å få psykotiske symptomer i form av hørsels-, og syns-forstyrrelser. Samt vrangforestillinger. Har blitt vurdert som grensepsykotisk. Har også fått svært mye angst siden mars, og har nærmest en konstant følelse av indre uro. Er forøvrig også inni en depressiv episode. Men har merket at siden mars har jeg begynt å tenke litt tregere, eller hjernen min bruker litt lengre tid på å oppfatte ting, og litt lengre tid på å hente fram informasjon fra hukommelsen osv. Jeg er også noe mer forvirret enn før. Dette er kun merkbart for meg selv. Dette gjør meg svært bekymret for om det er noe alvorlig galt med meg, men jeg har tatt MR og den viste ingen unormale funn. Så hva kan dette være? 

Anonymkode: 5612c...59b

Jeg vil tro det meste du opplever henger sammen med hverandre. Er ikke nødvendigvis noe galt i hjernen din somatisk sett. Har selv depressive perioder hvor jeg er treg i hodet og sliter med hukommelsen. Blir også litt forvirret, men da helst hvis jeg er veldig sliten eller blir utsatt for mye stress. 

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

jeg også er sån glemsk og forvirra i perioder. og jeg reagerer da snegletregt på ting. men det sier alle rundt meg bare er stress. jeg ser svarte monsteroctopus figurer når jeg åpner øynene under soveforsøk i stress, og noenganger under oppvåkning ser jeg ptikker på hvite flater/blåfarge på hvite malerier. men det er bare noe i hjernen min som skjer. du er heldig som fikk komme på hjernescann. jeg fikk ikke det, for de snylterne i psykiatrien, mener jeg er hypokonderisk bare, usnsett selvom jeg får kramper i de ubehagene.

Endret av Blomsterfluen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...