Gå til innhold

Forventet prognose??? Hva kan man si??

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Da det ble antydet schizofreni for meg spurte jeg om hvordan det gikk for disse menneskene og fikk veldig " ullne" svar Jeg tok frem datidas bok Paykiatri av Kringlen ( dette var åttitall) hvor der stod en del eksempel på hvordan de fleste flyttet hjem til sine barndomstrakter og ofte bodde hjemme hos gjenlevende familie Tross alt var de jo i live skjønte jeg av boka men levet nok mye trist og isolert Disse gjenlevende hadde jo sine egne sykdomsproblemer og ingen oppfølging forstod jeg at det var når pasienten når skjema år og alder Det er vel også kanskje bare de vellykkede tilfeller eller de tilfeller legen har fattet spesiell interesse for kanskje??

Jeg lurte på om dere som har fått en på ist psykisk diagnose har fått vite noe om antatt sykdomsforløp?

Jeg bare undres hvor stor andel som klarer seg særlig langt? Har man gjort noen studier på det? Har på følelsen der som ellers at alle er ikke like heldige

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...