Villanda Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 hvor grensen går mellom ok og det å være ukritisk /blamert seg. Grubler på noe: skal/skal ikke. 0 Siter
ColaZero Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 48 minutter siden, Villanda skrev: hvor grensen går mellom ok og det å være ukritisk /blamert seg. Grubler på noe: skal/skal ikke. Kunne du sagt noe mer om saken, uten at du er ukritisk eller blamerer deg, så er det litt lettere å svare deg 0 Siter
Villanda Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Skrevet 26. juni 2017 23 minutter siden, ColaZero skrev: Kunne du sagt noe mer om saken, uten at du er ukritisk eller blamerer deg, så er det litt lettere å svare deg Nei, for hva hvis jeg gjør det, og så leser vedkommende her (lite sannsynlig, men mulig), og vet hvem jeg er. 0 Siter
Underbar Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 Umulig å svare på når man ikke vet hva det dreier seg om.. 0 Siter
Villanda Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Skrevet 26. juni 2017 31 minutter siden, Underbar skrev: Umulig å svare på når man ikke vet hva det dreier seg om.. Forstår det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 3 timer siden, Villanda skrev: hvor grensen går mellom ok og det å være ukritisk /blamert seg. Grubler på noe: skal/skal ikke. Med tanke på ditt forrige innlegg synes jeg du skal la -hva enn dette er- ligge noen dager. Ta det opp til vurdering på nytt når tilstanden din er stabil. 0 Siter
Villanda Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Skrevet 27. juni 2017 22 timer siden, XbellaX skrev: Med tanke på ditt forrige innlegg synes jeg du skal la -hva enn dette er- ligge noen dager. Ta det opp til vurdering på nytt når tilstanden din er stabil. Takk. Lar det ligge. Er i et modus der jeg vil kontakte "alle og enhver". Når de ikke svarer (Det er nok fordi det blir litt mye, og at det er ingen grunn til at vi skal ha kontakt), lurer jeg på hvem som et neste "offer". Skal sørge for å få sove (selv om jeg gjerne skulle vært våken). Det går utover for nange og mye om jeg blir satt ut spill. Kanskje litt derfor jeg er i dette moduset. Utfordringer jeg tror jeg takler, akkurat, ser jeg i ettertid at jeg kanskje ikke takler så bra likevel.. Eller.. det går fint helt utad, men sp er jeg her i dette moduset, stabiliteten hvelter av et par netter med litt for lite søvn, oppå andre utfordringer. God natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.